בת/ר מצווה על יאכטה

בת/בר מצווה על הספינה , האירוע הכי מיוחד שיש!

שייט אשדוד – מחפש/ת מקום לעשות בר/בת מצווה הכי מיוחדת? שכל החברים יקנאו וירצו כמו שלך? שתמיד יגידו שזוכרים את האירוע שלך כי הוא היה מושלם? מצאת! בת/בר מצווה על הספינה הדבר הכי שונה עד היום מכל האולמות והמועדונים , הכי מיוחד , איכותי ומהנה שקיים . אירוע ברמה גבוהה ביותר , מסיבה ענקית , דיג'יי , מוזיקה , הפלגה , אוכל ושתייה , תמונות בנוף מושלם , מגנטים , אנשי הצוות לבושים במדי חיל הים לתמונות מיוחדות בכניסה , כניסה מיוחדת – הגעה בסירה עם זיקוקים היישר מלב הים אל הספינה הגדולה בה כולם מחכים ומוחאים כפיים סוערות לקבל את הנסיך/הנסיכה , תוך כדי העלייה שיר קבלת פנים של הילד/ה או שיר שנבחר מראש והקהל מתמוגג מאושר ושמחה. לדוגמאות ותמונות הסתכלו בתחתית העמוד , לעוד פרטים והזמנות תתקשרו.

הילדים של היום זה לא הילדים של פעם. כשמגיעה חגיגת הבת מצווה, או כמו שהילדים קוראים לזה "בת מצווש", מגיעה גם הציפיה לאירוע גרנדיוזי. בת מצווה על יאכטה היא אחד הפתרונות היצירתיים שההורים בוחרים לעשות. במקום להשקיע כסף רב על פתרון בנאלי כמו בת מצווה באולם, למה שלא תלכו על פתרון מעט יותר מעניין ? יותר ויותר ישראלים בוחרים לקיים אירועים באוויר בפתוח, לצד הגלים ועל רקע המרינה.

הפלגה בלב הים עם מוסיקה, אוכל וחברים טובים – בת מצווה המתקיימת על ספינה מכניסה ממד חדש ומרגש של הנאה והתלהבות לילדים ולהורים כאחד.

הולכים על הבחירה המקורית – בת מצווה על יאכטה

המטרה של כל הורה היא לשמח את הילדים שלו. זו גם המטרה שלנו בחברת "שייט מעל הגלים".

מה מאפיין את השירות שלנו ?

  • אירועים לילדים כמו ימי הולדת, מסיבות סיום וימי גיבוש
  • אירועים למבוגרים כמו הצעות נישואין, חינה וחתונות
  • השכרת יאכטה למסיבה, שייט רומנטי או מסיבת רווקים
  • ספורט ימי – אבובים, בננות וסירות אקסטרים
  • מוסיקה, אוכל ושתיה
  • תמונות ומגנטים
  • אירוע באווירה מקורית וייחודית
  • נוף עוצר נשימה ותפאורה מושקעת
  • צוות הלבוש במדי חיל הים
  • כניסה ייחודית של בעלת השמחה

הרשו לנו להתעכב על השורה האחרונה:

באירוע הבת מצווה אנחנו רוצים שהילדה תרגיש כמו נסיכה, לכן יצרנו קונספט ייחודי של עליה לספינה:

הילדה תגיע לספינה בסירה נפרדת, לבושה בשמלה לבנה, כאשר מיקרופון בידה. ברקע מתנגן שיר לבחירתה ועל מסך הווידאו מוקרן סרטון אישי שהוכן מבעוד מועד. אנו מכריזים בחגיגיות על עלייתה של הילדה לספינה, ועל רקע זיקוקים ומחיאות כפיים סוערות היא מתחילה לשיר. הכניסה המרגשת הזאת יוצרת זיכרון בלתי נשכח אצל הילדה וגורמת לה אושר אינסופי. היא תרגיש לרגע כמו בכוכב נולד, החיוך הענק שיתפרס על פניה במשך שעות ארוכות שווה את הכל.

שייט אשדוד – אירועים מיוחדים על יאכטה

לאחר קרוב ל-30 שנים בים, אני שמח לחלוק את האהבה שלי למרחבים הפתוחים עם כל אדם באשר הוא. אירועי שמחה כמו חתונות, בת מצוות או שייט תענוגות קצר – לכולם יש מקום על הספינה שלנו. כאן קפטן ג'ק סבג ואני מזמין אתכם ליהנות משירות אדיב, מחיר אטרקטיבי ובעיקר חוויה בלתי נשכחת לכל הגילאים.

צרו איתי קשר ויחד נבנה את אירוע השמחה שלכם.

 

בר מצווה על יאכטה הוא המסיבה הכי שווה

הבן שלכם יכול להיות הרבה יותר מרוצה ממסיבת בר המצווה שלו, אם תערכו לו מסיבה יוצאת דופן שאף אחד עוד לא חגג. בר מצווה על יאכטה היא רעיון מעולה במיוחד לגיל הזה שבו מנסים להיות הכי מקוריים שיש ולקבל עוד כמה נקודות אצל החבר'ה על המסיבה הכי יפה. חברת שיט אשדוד מתמחה בדיוק באירועים האלה ומציעה לכם מסיבה בלב ים, למשפחה ולחברים, מסיבה שתהיה מאוד ייחודית ומלאה באווירה טובה, אוכל טוב ושתייה.

למה דווקא בר מצווה על יאכטה?

לפני שאתם בוחרים את האולם הבא שראיתם בסיבוב האין סופי לבחירת המקום שבו תערכו בר מצווה, קבלו כמה סיבות טובות מאוד לערוך בר מצווה על יאכטה לשיט מרהיב בלב ים.

  • זהו הגיל שבו חייבים להיות מיוחדים ויוצאי דופן כמו כל המתבגרים. לאף אחד אחר עוד טרם היה בר מצווה שכזה וזה לבדו יהפוך את בנכם לכוכב השכבה. החברים שלו יאהבו כל רגע וירגישו כאילו הם משחקים בסרט. אם תזמינו גם צלם שיצלם קטעים כאלה זאת תהיה מסיבה אדירה.
  • מתאים לאירועי בר מצווה שהם בדרך כלל בהיקף קטן יותר מאשר חתונות. תוכלו להזמין כמה עשרות אורחים ולהתמקד או במשפחה או בחברים, או להזמין גם וגם. שטח הספינה אידיאלי למסיבות בגודל הזה מבלי שזה ייראה קטן מדי.
  • פרטיות גם לגדולים – מבנה הספינה מאפשר לכם גם ליהנות מפרטיות למבוגרים כאשר הילדים חוגגים בגדול. תוכלו לשבת עם המשפחה והאורחים שלכם מבלי להפריע להם ולהשגיח מרחוק.
  • הרעש שיקימו בני הנוער לא יפריע לאף אחד ותוכלו לערוך את המסיבה או בערב או בשעות היום, להנאת כולם.

לצאת לים לחגוג בגדול – חגיגת בר מצווה ביאכטה

חברת שיט אשדוד מציעה מסיבות בר מצווה על יכטה עם הרבה ניסיון בארגון אטרקציות וקייטרינג משובח. תוכלו למצוא בה כל מה שאתם רגילים ומצפים למצוא באירוע רגיל, בתוספת האווירה הנפלאה של חופשה בלב ים. זה אירוע שאין כמוהו הרבה ולכן הוא יישאר ייחודי שלכם. הזיכרונות והצילומים יראו לכם כמה הבחירה הזאת הייתה הכי נכונה.

בת מצווה על יאכטה

בת מצווה על יאכטה – המתנה היפה ביותר

כל מי שרוצה לשמח את ביתו המתבגרת אצלו בבית לקראת החגיגה הגדולה של חייה, מוזמן לערוך בת מצווה על יאכטה. כך תוכלו לראות את הנסיכה שלכם פורחת וקורנת מאושר לנוכח החוויה הייחודית שאף אחת מלבדה עוד לא ניסתה. בגיל הזה מנסים להיות כמה שיותר מקוריים, וחברת שיט אשדוד מבינה זאת ומציעה לבנות היקרות את השיט האולטימטיבי עם כל הפינוקים וכל מה שהן מצפות לקבל במסיבה. אתם ההורים, מוזמנים להצטרף וליהנות יחד איתה.

סיבות לערוך בת מצווה על יאכטה

אם תהיתם למה דווקא מסיבה כל כך נחמדה חייבת להיות יוצאת דופן, הסיבות החשובות לכך לפניכם:

  • זהו גיל שבו כל דבר נחשב למיוחד וחייב להיות הכי הכי. בגיל כזה מתפארים במה שאינו שגרתי ולכן אפשר לצאת מגדרכם ולערוך מסיבה במחיר שווה לכל נפש במיקום מיוחד שכמוהו עוד טרם חוויתם. בת המצווה שלכם תודה לכם על שסייעתם לה להיות מקורית ולא לחזור על אותה החגיגה כמו כל השאר.
  • שיט בלב ים אינו חוויה יומיומית ומי שחווה אותו בוודאי מתפעל מהמקוריות של הרעיון ומהשעות הנפלאות בלב ים. שיט לכל מקום הוא יציאה מושלמת מהשגרה, ולכולם זה נחוץ באותה מידה.
  • גם אתם תשמחו לעשות משהו יוצא דופן ולא לחזור על אותם דברים כמו אולם-דיג'יי-ארוחת בופה-משחקי חברה-ריקודים ותאורת לד. שיט על ספינה לוקח אתכם להרפתקה שונה גמרי בה יש לא מעט דברים לעשות.
  • ארוחה מפוארת ומעולה עם מטבח עילי היא חלק מהמסיבה ואין פשרות בנושא הזה. הסיפון מחכה לכם על כל הדרו בשולחנות ערוכים עם כל טוב.
  • כל כך הרבה אפשרויות תעסוקה על הסיפון ואווירה משוחררת הרבה יותר מהדוחק של אולם אירועים או מועדון, יעשו אווירה אחרת וייצרו דינמיקה הרבה יותר שמחה.
  • חוויה אולטימטיבית גם לחברות של בת המצווה וגם למשפחה ולמבוגרים.

השכרת יאכטה לבת מצווה – לכולם יש מקום על ספינת האירוע

חברת שיט אשדוד מתמחה כבר שנים בעריכת אירועים על ספינות ויודעת לארח את המשפחה והחברות של בתכם לאירוע נפלא. בת מצווה על יאכטה עומדת להיות המתנה הכי נפלאה שבתכם תקבל ותזכור לכל החיים, בוודאות.

יאכטה לבר מצווה

השכרת יאכטה לבר מצווה הינה שירות המספק לכם אפשרות והזדמנות נהדרת להעניק לבנכם החוגג בר מצווה מתנה נהדרת ומרגשת במיוחד. שייט ביאכטה מהווה חוויית בילוי נפלאה ובלתי נשכת שתותיר זיכרונות נעימים לכל בני המשפחה, לחברים וכמובן לחתן הבר מצווה. היאכטה מותאמת היטב לאירוח של קבוצות חברים, בני משפחה וקבוצות מאורגנות ומציעה תנאים מפנקים, הפלגה רגועה ושלל אטרקציות, הפתעות והפעלות לילדים. לפרטים נוספים וייעוץ, פנו עוד היום אל שייט אשדוד.

השכרת יאכטה לבר מצווה לחגיגה שלמה ומושלמת

שייט ביאכטה כמתנה לבר מצווה הינה הפתעה ומתנה מקורית שתשמח את חתן הבר מצווה. קיום האירוע החגיגי והמרגש תוך כדי הפלגה בכלי שייט מרשים ויוקרתי תהפוך את אירוע וחגיגית הבר מצווה למיוחדת ובלתי נשכחת. ללא ספק, תכנון אירוע בר המצווה מחייב השקעה וללא ספק מסיבת ריקודים ושלל אטרקציות נוספות מהווים השקעה משתלמת במיוחד שתעביר מסר של אהבה ושמחה לבנכם. חגיגה על יאכטה לבר מצווה הינה אירוע מיוחד שמתאים למסיבה של כחמישים בני משפחה וחברים. השכרת היאכטה תאפשר לכם לחגוג במשך שעות ארוכות עם מגוון רחב של אפשרויות שייט וזאת כאשר היאכטה מצוידת בשלל אביזרים, שלטי יום הולדת, כיבוד, בלונים ועוד. אתם בוחרים את האטרקציות בהן אתם מעוניינים: מוזיקה, פעילויות ימיות, שיזוף, אבובים ועוד.

חוויית בילוי מהנה ובלתי נשכחת המתאימה לכל אירוע

אנשי הצוות של היאכטה עומדים לשירותכם בזמינות מלאה ויעניקו לכם מענה לכל צורך ובקשה בהתאמה אישית. בני הנוער הצעירים יוכלו ליהנות מבילוי כיפי ומהנה במיוחד על רקע הים הקסום וזאת כאשר היאכטה עצמה מצוידת במקלון מאובזר, פינות ישיבה ומנוחה, מיטות שיזוף, מטבחון, שירותים ועוד המעוצבים בסגנון מפנק של בית מלון יוקרתי. חברת שייט אשדוד פועלת מזה למעלה מ – 30 שנה ומציעה מגוון כלי ואפשרויות שייט לאירועים ולחוויית בילוי מרגשת ובלתי נשכחת. צוות החברה המנוסה והמיומן מעניק לכם את כל שירותי הים התיירותיים והחיוניים בהתאמה להעדפותיכם האישיות. אתם בוחרים ממגוון כלי שייט נוחים, מפנקים ומרווחים המותאמים לאירוח של אירועים שונים: בר ובת מצווה, ימי הולדת, הצעות נישואין, חתונות, מסיבות רווקים ורווקות, ימי גיבוש, דייג, ספורט ימי ועוד.

    מידע נוסף בנושא

    בת מצווה על יאכטה

    הורים מתוסכלים שכבר עשו הכל למען בתם ולא יודעים מה עוד מחכה להם ברשימת הבקשות לבת המצווש, יכולים להפתיע הפעם את הנסיכה בעצמם. בת מצווה על יאכטה תהיה מסיבה אדירה שהקטנה לא צפתה לקבל, והיא תכלול את כל האטרקציות שהיא רוצה ועוד הרבה יותר. חברת שייט אשדוד מתמחה בעריכת מסיבות מיוחדות מאוד לכל גיל, וגיל הנעורים הוא אידיאלי לשייט עם הפעלות שיהפוך לכיף גדול לכולם.

    למה דווקא בת מצווה על יאכטה?

    • מסיבה כזאת מתאימה לכל גיל ולמרות שבדרך כלל נהוג להזמין בעיקר את החברות והחברים לשכבה, אתם יכולים להזמין בני משפחה וליהנות אתם בפינה שמיועדת ל"גדולים". זה יכול להיות מהנה לכולם, והמבוגרים לא ירגישו שאין להם מה לחפש במסיבה כזאת. פינת VIP עם שתייה וכיבוד יכולה לסדר לכם יופי של מסיבה גם למשפחה.
    • האטרקציות שמוצאים בכל מסיבת בת מצווה באולם יכולות להיות גם על יאכטה, אלא שלהן נוסף גם השיט המלהיב בים התיכון. זוהי תוספת ייחודית שהופכת כל אירוע לחד פעמי. אין הרבה אירועים כאלה ואתם יכולים ליהנות מהרבה הערכה ותודות מבתכם הקטנה, כשתבין איזה אירוע נפלא היא מקבלת.
    • אירועים כאלה יכולים להתאים לכל תקציב ולכן אין חשש. אתם יכולים להרכיב חבילת בת מצווה של מוזיקה, אוכל ושתייה, ריקודים והפעלות יחד עם שייט ביאכטה, וכולם ייהנו מבלי להתפשר בגלל תקציב מוגבל. להפך, אפילו. דווקא משום שלפעמים התקציב מוגבל תוספת הים הפתוח והאוויר הנקי הופכים אירוע פשוט לאירוע גרנדיוזי רק בגלל המיקום וההפלגה.
    • יש הרבה יותר אפשרויות לחגוג על יאכטה באמת משום שיש בה אווירה שמזמינה אתכם ליהנות מכל פינה בה. אף אחד לא ישתעמם.

    בת מצווה ביאכטה – לחגוג פעם בחיים כמו שצריך

    חברת שייט אשדוד מזמינה אתכם לערוך בת מצווה על יאכטה משום ששם בוודאי עוד לא הייתם ולא ניסיתם את כל היתרונות. זוהי מסיבה שמשאירה אצל כולם זיכרונות מהאווירה המיוחדת ומכל מה שאפשר לעשות, והילדים עצמם נהנים לבלות כמו הגדולים בהפלגה שמיוחדת להם בלבד. זוהי מסיבה שאפשר להזמין אליה את כולם, כולל המבוגרים במשפחה.

     

    יאכטה לבר מצווה

    הבן שלכם רוצה בר מצוהו שיש בה את כל המרכיבים הנכונים להפוך לכוכב של הכיתה והוא צודק. אז הגיע הזמן לתת לו מסיבה שכולם ידברו עליה, כמו לשכור יאכטה לבר מצווה חלומית שאף אחד מחבריו לא חווה. הפתיעו את כולם במסיבה ייחודית וחווייתית שהבן שלכם יאהב ויזכור לטובה כל חייו. חברת שייט אשדוד מציעה לכם לארגן לו מסיבת בר מצווה לא שגרתית שבה לכולם יהיה מקום וכל אחד ייהנה מהאטרקציות שלו.

    למה לשכור יאכטה לבר מצווה?

    • בני נוער אוהבים חוויה לא פחות ממסיבה ולכן ככל שהיא תהיה אקסקלוסיבית יותר כך תוכלו לספק להם את אפקט הוואו שהם מחפשים. אל תשכחו שאצלם מה שחשוב זה גם השואו והלא שגרתי וזה מה שקובע עד כמה הם נהנים באמת מהמסיבה. אם תצליחו להפתיע אותם באירוע שטרם חוו זה באמת ישנה הכל.
    • בתקציב נוח יחסית לכל אירוע אחר שתקבלו באולם אתם מקבלים גם הפלגה ואירוע שנערך בלב ים תוך כדי שייט והרבה אטרקציות שהם רגילים לקבל במקום סגור. יש לזה אפקט הרבה יותר מרהיב ולכן לא חובה להוציא כסף על מסכי פלזה ותאורת לד כי הים והיאכטה עושים חצי עבודה וכל מה שנותר זה רק להביא מוזיקה טובה וקייטרינג שמתאים לגיל הזה.
    • אם אתם רוצים להזמין גם את המשפחה וכמה חברים, תמיד תוכלו למצוא על היאכטה את המקום שבו תוכלו לשבת בפינה וליהנות מהמסיבה מבלי להפריע לבני הנוער בחגיגה שלהם. גם לכם יש מקום מכובד על היאכטה ולו רק כדי להשגיח שהכל מתנהל כמו שצריך.
    • מסיבה על יאכטה יכולה להיות אקסטרווגנטית ופחות אבל אתם אלה שמעצבים אותה וכאן מקורות ההשראה שלכם רבים, כמו בסרטים. נצלו את ההפלגה ליהנות מהגשמת החלום.

    בר מצווה ביאכטה – מסיבה לכולם

    יאכטה לבר מצווה מאפשרת לכם לחגוג גם עם חבריו של בנכם וגם להזמין חברים ומשפחה וכולם ימצאו מקום לשמוח בו על הסיפון. חברת שייט אשדוד מתמחה במסיבות לכל סיבה ובעיקר בבר מצווה בכל תקציב וטעם. תוכלו להזמין מסיבת קונספט או לשכור את המפעילים שאתם רוצים ולהביא את כולם להפלגת כיף על יאכטה יוקרתית ומהנה.

     

    בת מצווה על יאכטה - חוויה מדהימה

    מסיבת בת המצווה מהווה אירוע מרגש וחגיגי במיוחד ובהתאם לכך מומלץ להשקיע ולקיים חגיגת בת מצווה על יאכטה, שכן מדובר באירוע בלתי נשכח ומרגש עבור כל בני המשפחה והחברים. בת מצווה הינו אירוע הנחגג פעם בחיים ומהווה סמל למעבר מגיל הילדות לבגרות. בעוד שבעבר, אירועי בת המצווה התקיימו במתכונת מצומצמת באופן יחסי במסיבת כיתה עם חברים או בבית של כלת הבת מצווה עם כיבוד, קישוטים ומשחקים, הרי שכיום, חגיגת הבת מצווה הפכה, במקרים רבים, להפקה של ממש. בימינו, כל בת מעוניינת ליהנות מיותר ממסיבה בנאלית העלולה להיות משעממת וכאן מגיעה האפשרות של אירוע בת מצווה על יאכטה. השכרת יאכטה תהפוך את בת המצווה לאירוע וחוויה בלתי נשכחים ולחגיגה אקסקלוסיבית ויוקרתית שתותיר זיכרונות נעימים. פנו עוד היום אל שייט אשדוד.

    מסיבת בת מצווה על יאכטה למשפחה ולחברים

    השכרת יאכטה לבת מצווה מהווה פתרון ואופציה נהדרת ומשתלמת ומענה אולטימטיבי להפקת אירוע בוטיק. היאכטה מתאימה לאירוח של מספר מצומצם של משתתפים וכן לקבוצות גדולות של בני משפחה וחברים. אתם בוחרים את האופי של האירוע והאטרקציות שאתם מעוניינים לשלב בו וזאת בתיאום ובשיתוף פעולה מלאים עם צוות עובדים מיומן ומנוסה של חברה מקצועית המספקת שירותי הפקה וארגון של אירועים, שמחות וחגיגות המשלבות פעילויות ספורט ימי, הפלגות ושייט. לאורך השייט ביאכטה, המוזמנים ייהנו ממגוון פעילויות חברתיות, מאכלים שונים ושתייה כיד המלך המוגשים בצורה אלגנטית וקלאסית, תפאורה מרשימה, ליווי מוזיקלי ועוד וכל זאת כאשר אתם נהנים מהים, מהשמיים, מהרוחף מהשמש המלטפת ומהנופים הקסומים.

    מומחים בהפקת אירועים על פני המים

    מסיבת בת מצווה על יאכטה הפכה, במהלך השנים האחרונות, לפופולרית במיוחד וזאת נוכח הייחודיות והמקוריות של האירוע המתקיים בספינת פאר שצפה על פני המים. המסיבה הכיפית תכלול שלל הפתעות, הפעלות ואטרקציות כיפיות, מוזיקה, מאכלים וקינוחים מפנקים, צוות בידור, תפאורה מתאימה ועוד. חברת שייט אשדוד הינה חברה וותיקה ומובילה המתמחה בארגון וקיום אירועים, שמחות ומסיבות המשלבים פעילויות ספורט ימי, אטרקציות ימיות, שייט והפלגות. אנו מציעים לכם אפשרות להשכיר יאכטה יוקרתית ומרשימה בה תוכלו לחגוג ימי הולדת, אירוע בר ובת מצווה, חתונות, ימי כיף וגיבוש, שייט למשפחות וקבוצות ועוד.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני