יאכטה ליום הולדת

יום הולדת על יאכטה בשקיעה בלב ים

שייט אשדוד – המקום לעשות יום הולדת רומנטית , אינטימית איכותית ומפתיעה . המון בני זוג בוחרים לעשות יום הולדת לבן/בת הזוג על יאכטה בלב ים מול השקיעה שברקע מתנגנת מוזיקה אהובה על שניהם , כוסות יין אדום ותמונות ברקע השמש השוקעת – רגעים שלא ישכחו לעולם . השכרת הסירות "הוריקן"/"הסופה" מתאימות להשלמת האיכות ביום ההולדת . ניתן להשכיר ספינה , סירות , יאכטות , אבובים ובננות . יום הולדת על ספינה בהחלט יום הולדת בלתי נשכחת , ייחודית ומהנה . לעוד פרטים או הזמנות תתקשרו

הגיע הרגע הזה בשנה שמוקדש רק לך. יום ההולדת האישי והפרטי שלך. בכל שנה אנו ניצבים מול ההתלבטות של מה לעשות השנה. פאב ? מסעדה ? או אולי יאכטה ליום הולדת ?

יאכטה יכולה להיות פתרון נהדר עבור אנשים שמחפשים חוויה קצת אחרת ורוצים לצאת מהקופסא. שייט תענוגות שכזה כולל בתוכו את כל הדברים שאנו רגילים אליהם כמו אוכל, שתיה ומוסיקה. אך השוני הוא בנוף ובסביבה בה מתרחש האירוע, סביבה פתוחה ועוצמתית – לב הים. אנשים רבים שבויים בתוך הקסם של הים ואפשר להבין אותם. אם גם לך הים קוסם כדאי שתתחיל לחפש חברה המפעילה שירותי שייט לאירועים וימי הולדת.

יאכטה ליום הולדת לכל גיל

אם אתם מחפשים חברה המספקת שירותי שייט מקצועיים אתם מוזמנים לפנות אלינו ב"שייט על גלים".

עם וותק של קרוב ל-30 שנים בים אנו מספקים שירותי שיט למגוון אירועים, בניהם :

  • ימי הולדת, בר מצוות ובת מצוות
  • חתונות וחינות
  • מסיבות סיום
  • מסיבות פרישה מצה"ל
  • מסיבות רווקים ורווקות
  • שייט למשפחות וגמלאים
  • ימי גיבוש לעובדים

אנו מבינים שלא תמיד תסתפקו בשייט סטנדרטי . אם בא לכם להוסיף קצת אדרנלין ליומולדת ולעשות ספורט ימי ניתן להשכיר אצלנו גם סירות, אבובים ובננות.

שטים לעבר אירוע יום הולדת מושלם

יאכטה היא כבר מזמן לא נחלתם של מבוגרים עשירים בלבד. כיום גם ילדים יכולים לזכות לחוות שייט על יאכטה יחד עם כל חבריהם. בר מצוות, בת מצוות או יומולדת רגיל – אנו מזמינים אתכם בכל עת להגיע ל"שייט על גלים" ולחוות אירוע בניחוח אחר. התחושה המיוחדת שאתם וילדכם תרגישו כאשר תחגגו על רקע השקיעה תחת כיפת השמיים, השירות האדיב שתקבלו, הצוות שיהיה לבוש במיוחד במדי חיל הים – כולם נועדו כדי ליצור אצלכם זיכרון מרגש ובלתי נשכח. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ויחד נשוט לעבר אירוע מושלם.

יום הולדת על יאכטה

יאכטה ליום הולדת היא המתנה הכי יפה

אם חשבתם להפתיע את אהוביכם במתנה מרגשת ובלתי נשכחת נסו יאכטה ליום הולדת באחד המסלולים שמציעה חברת שיט אשדוד המנוסה. שיט זה עומד להיות פסגת החגיגה של יום ההולדת שלכם, לא משנה באיזה גיל או באיזה סגנון, שיט בים התיכון הוא תמיד מתנה שתשמח כל אחד. הגלים התכולים, השמים הבהירים והאוויר הצח הם בדיוק הרקע המושלם ליום הולדת מרגש ויוצא דופן שממלא אתכם אנרגיה מחודשת לשנה הבאה.

למה דווקא יאכטה ליום הולדת?

יש סיבות רבות לבחור דווקא בדרך זו לחגוג יום הולדת:

  • מתאים לכל גיל – אין כזה דבר מבוגר מדי או צעיר מדי כשמדובר בשיט בים התיכון ביאכטה נוחה. כולם אוהבים את ההרפתקה במרחבים שנותנת טעם של חופשה באמצע השנה ובצורה ספונטנית למדי.
  • מתאים לכל גודל של קבוצה – אתם יכולים לבחור בשיט רומנטי לשניים או בהפלגה למשפחה בכל גודל, או פשוט להזמין מסיבה לחבורה שלמה ליום ההולדת שלכם. כל מי שאתם רוצים שיחגוג אתכם מוזמן לעלות על הסיפון ולהפליג בשמחה.
  • מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו ספונטני? נכון שהפלגה היא לא אירוע ליום יום למי שאינו עוסק בזה. באירועים המיוחדים אתם יכולים להרשות לעצמכם דווקא הפלגה ייחודית ויוצאת דופן, ולגוון מעט את הבילויים שלכם.
  • מתאים לכל מי שמחפש ריגושים חדשים – בכל פעם שאמרו לכם להפתיע את מקבל המתנה שברתם את הראש מה אפשר למצוא עכשיו. והנה, המתנה הזאת היא אידיאלית לכם, כי כמה כבר חשבו על זה לפניכם?
  • מותר להרעיש מבלי להפריע לאף אחד – אף שכן לא יבקש מכם להנמיך ואף אחד לא יתפרץ למסיבה שלכם לא מוזמן. מסיבה בלב ים היא אידיאלית לחגיגה.

יאכטה ליום הולדת באשדוד – הפלגה שהיא תענוג

אם היו שואלים אתכם איזו מתנה תרצו לקבל ביום ההולדת שלכם בוודאי תבקשו משהו שטרם ניסיתם או שיעניק לכם זיכרונות מיוחדים. יאכטה ליום הולדת שמציעה חברת שיט אשדוד היא בהחלט המתנה שלא תשכחו זמן רב, ואין ספק שתרצו להעניק גם לאחרים. נסו ותיהנו, כי חיים רק פעם אחת.

    מידע נוסף בנושא

    יאכטה ליום הולדת באשדוד

    לפחות פעם בחיים מותר לכם לחגוג יום הולדת בצורה אחרת לגמרי ממה שאתם רגילים. יאכטה ליום הולדת, לכם או למישהו שאתם אוהבים מאוד, יכולה להיות הדבר הנכון בזמן הנכון. חברת שייט אשדוד מציעה לכם את החגיגה הזאת על יאכטה מפוארת תיקח אתכם לשייט נהדר בים התיכון. על הסיפון תוכלו ליהנות מכל מה שצריך להיות ביום הולדת כזה, כמו אוכל טוב לפי בחירתכם, מוזיקה ושתייה טובה, ואנשים שאוהבים את החיים הטובים וליהנות.

    למה כדאי לשכור יאכטה ליום הולדת?

    • יאכטה מאפשרת לקהל שלכם למצוא את הפינה המתאימה להם כדי ליהנות מהאירוע מבלי להתרחק יותר מדי. יש יאכטות בגדלים שונים ולכן כל היקף של קהל ימצא את עצמו וייהנה בקלות ביאכטה כזאת. תוכלו להתחבר לאנשים אחרים או לשבת בפינה עם אחד או שניים לשיחה פרטית, וכל זה בסדר גמור במסיבה מהסוג הזה.
    • יאכטה מאפשרת לכם לחוות חוויה של פעם בחיים ולחוש את תחושה החופש בעיקר בימי ההולדת, משום שזהו תאריך שבו ממילא אנחנו רוצים לעשות משהו אחר ויוצא דופן. אם כבר להוציא כסף בגדול, או בתקציב קטן יותר, כדאי שהחוויה תיזכר אצלכם לכל החיים ותעניק לכם את התחושה שניצלתם לפחות השנה את יום ההולדת שלכם לחגיגה יוצאת דופן.
    • תוכלו להזמין למסיבה את מי שאתם רוצים והיא תהיה מתאימה לכל גיל ,מבני נוער ועד מבוגרים. לכולם יש מה לעשות על היאכטה והים התיכון הוא באמת תפאורה יוצאת דופן למסיבה כיפית.
    • ביאכטה תגלו שיותר אנשים מרגישים משוחררים יותר ממוסכמות, ובגלל זה מצליחים לפתח דינמיקה הרבה יותר שמחה וידידותית. יהיה להם קל יותר להתחבר גם לזרים וגם ישמחו לראות שוב מכרים ותיקים שלא ראו מזמן. זה לא סתם שמסיבות על יאכטות נראות בסרטים הרבה יותר טוב, כי זה קורה ככה גם בחיים.

    יאכטה ליום הולדת לזוג עם שייט אשדוד

    מסיבת הפלגה היא באמת מסיבה שכדאי לפרגן לעצמכם. יאכטה ליום הולדת היא בחירה נהדרת שחברת שייט אשדוד מכירה היטב מניסיונה. זה עובד תמיד לכל גיל ובכל קונספט שתחשבו עליו, והוא פתרון רומנטי ומעולה לחגיגת יום הולדת לבן או בת הזוג. אז למה לא לחגוג יום הולדת בגדול?

     

    יאכטה להשכרה ליום הולדת

    חשבתם פעם על יאכטה להשכרה ליום הולדת ?יום הולדת יש פעם בשנה ובפעם הזאת אתה מחפש משהו שונה. הפתרון הרגיל של ללכת לפאב, מסעדה או להזמין חברים הביתה כבר לא מספיק לך. גם טיולים וארוחות בטבע הם דבר שכבר עשינו לא פעם. כשמדובר ביומולדת שלך או ביומולדת של הילדים לעיתים מגיע החשק לעשת משהו מיוחד ויוצא דופן, משהו שעדיין לא עשינו, כמו לדוגמא לחגוג את יום ההולדת על ספינה. להזמין את כל החברים והאורחים להפלגה של כמה שעות בלב ים, לצחוק וליהנות על רקע המרינה ולרקוד לצלילי מוסיקה לבחירתכם כשגלים קלים מתלווים אליכם. אין ספק שמדובר בפתרון ציורי ומרגש הפותח דלת לחוויה מסוג אחר.

    מחפשים יאכטה להשכרה ליום הולדת ?

    אם הגעתם לכאן אז ברכותינו, החלטתם לעשות אירוע מיוחד. אנחנו בשייט מעל הגלים מעניקים חוויה ימית בלתי נשכחת ללקוחותינו, חוויה ציורית עם הריחות והמראות האותנטיים של הים. מי שאוהב את הים יודע שאין לו תחליף, ומי שעדיין לא התאהב בו – עשוי למצוא את עצמו מאוהב בסוף ההפלגה. דמיינו חגיגת יום הולדת רומנטית, אינטימית ואיכותית על רקע השקיעה, כאשר אתם זזים מעט מתנודות הגלים וברקע מתנגן השיא האהוב עליכם. אתם ובת זוגתכן מסתכלים לאופק, שותים יין אדום ויוצרים זיכרון בלתי נשכח.

    יאכטה מפוארת להשכרה ליום הולדת בלתי נשכח

    מהרגע הראשון שתגיע אלינו תרגיש את ההבדל – ההבדל בנוף, באווירה ובשירות. אנו מאמינים ביחס חם ואוהב שמבטא את האהבה הגדולה שלנו לים. הים הגדול והפתוח שאוצר בתוכו כל כך הרבה אנרגיה וקסם מעביר את התחושות הללו לאירוע שלך והופך כל הפלגה לחוויה יוצאת דופן. אנו בשייט מעל הגלים מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ והכוונה לקראת הפלגת החלומות שלכם.

    יאכטה ליום הולדת של פעם בחיים

    הפלגה על יאכטה ליום הולדת מהווה מתנה מושלמת שניתן להעניק לילדים או לבן ובת זוגכם. ללא ספק מדובר במתנה מפתיעה ומקורית שתותיר בכם זיכרונות נעימים ומרגשים. בשנים האחרונות, נוצר הצורך לחדש ולהיות יצירתיים בכל הנוגע למתנות ליום ההולדת וזאת במטרה לחגוג באופן מיוחד ושונה. כך התפתח הטרנד המרגש והיפה של השכרת יאכטות לימי הולדת ועריכת מסיבות מיוחדות, מלאות באדרנלין ומרגשות. מסיבה לציון יום הולדת הנערכת על יאכטה שונה מכל מסיבה בלוקיישן אחר, אין מדובר בעוד מסיבה במועדון, במסעדה או בבית, אלא חגיגה בלב ים, כאשר סביבכם נופים מרהיבים, רוח נעימה וקרני שמש מלטפות. היאכטה מעוצבת בצורה מרשימה וכוללת אבזור יוקרתי ותנאי נוחות מפנקים. היאכטה מתאימה לאירוח של צעירים ומבוגרים כאחד, כאשר כולם ישמחו להפליג בלב ים וליהנות ממטעמים ומעדנים שונים, שתייה חמה וקרה, יין, שמפניה, קוקטיילים, מוסיקה וריקודים, קישוטים, מיטות שיזוף ועוד שלל אטרקציות ופעילויות מהנות. חברת שייט אשדוד מתמחה בכל תחום זה, ותשמח לייעץ לכם.

     השכרת יאכטה ליום הולדת – מתנה מפתיעה, מקורית ומרגשת

    יאכטה ליום הולדת מושטת על ידי סקיפר מנוסה ומקצועי שידאג לכל נושא הבטיחות. בנוסף, צוות היאכטה ידאג לתת מענה לכל צורך ובקשה בהתאם להעדפותיכם האישיות וכל זאת ביחס, אישי ואדיב. במידה ומדובר במסיבת הפתעה, תוכלו להתייעץ עם הצוות ולתאם את הפרטים השונים דוגמת הקרנת סרטון או מצגת, הקראת ברכה מרגשת וכו'. לאורך ההפלגה תוכלו לשלב אטרקציות ספורט ימי שונות כגון: שחייה במים הקרירים, דיג, אבובים ובננות ועוד.

    אירועים בלתי נשכחים בלב ים!

    חברת שייט אשדוד הינה חברה מובילה ומנוסה המתמחה בכל הנוגע לפעילויות ואטרקציות ספורט אתגרי והפקת אירועים בלב ים. בין שלל האפשרויות שאנו מציעים לכם: שייט בסירות מרוץ, טורנדו ובננות, אבובים, הפלגה רגועה בספינה גדולה לכל המשפחה ולקבוצות, שייט רומנטי, יאכטה ליום הולדת, למסיבת רווקים ורווקות, להצעות נישואים ועוד. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שידאגו לספק לכם מענה מקצועי ואיכותי לכל צורך, העדפה ובקשה אישיים וכל זאת באדיבות ובלבביות. נוסף על כך, החברה מקפידה לשמירה על נושא הבטיחות ופועלת בהתאם לכל תקני ונהלי הבטיחות המחמירים ביותר בתחום.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני