חתונה על הספינה

מחפשים לעשות את החתונה הכי מיוחדת ? נמאס מהאירועים באולמות שחצי מהאנשים באים רק לשבת ?  רוצים לעשות מהחתונה שלכם שייט רומנטי ענק? אם כבר מתחתנים אז הגיע הזמן לחגוג כמו שצריך! חתונה על הספינה האירוע הכי מיוחד שאפשר לעשות! אירוע ברמה גבוהה ואיכותית בחתונה לא מתפשרים על שום דבר! חתונות בגנים ואולמות ראינו רבות , אך משמעות חופה וקידושין תחת השמיים בשקיעה בלב ים על יאכטה – חיים טובים ומאושרים . כשזוגות מחליטים – על יאכטה מתחתנים! השונה והמיוחד הוא רקע הים והמים תחת השמיים , האורחים מתרגשים וכולם מאושרים לראות את הזוגות המתחתנים ברקע נוף מדהים . האירוע יתקיים על ספינת הדגל שלנו "ישראל 1" , חופה מחוץ לספינה על המזח , או על הסיפון העליון , עיצוב חיצוני לספינה , עיצוב סיפון עליון ותחתון , אנשי הצוות לבושים במדי חיל הים בכניסה לתמונות מיוחדות , החתן והכלה מגיעים בסירה חדשה קטנה יותר כזוג מלכות אל הספינה הגדולה בה מחכים האורחים נרגשים ומוחאים מחיאות כפיים סוערות , מחוץ לספינה בר מתוקים / פסטלים סיגרים בשרים וסלטים (בהתאם להזמנה) , מסיבה ענקית , דיג'יי , אוכל ברמה גבוהה , שתייה , תמונות בנוף מדהים , הפלגה ללב ים ומגנטים שתישאר מזכרת מאירוע מושלם .

 

הפתיעו את האורחים וערכו חתונה על ספינה

למה לא לבחור בחתונה אחרת לגמרי מהחתונות הרגילות? כבר הייתם בכולם וראיתם בדיוק איך זה קורה. חתונה על ספינה תהיה שונה ומלהיבה הרבה יותר ממה שרגילים לראות בישראל. לא מובן איך הים לא הפך להיות המקום העיקרי שבו חוגגים אירועים, אבל עכשיו זה קורה לכולם. מחפשים אירועים על הים ונהנים מכל רגע בהם. חברת שיט אשדוד מתמחה בדיוק באירועים כאלה לקהל הרחב, פרטיים ועסקיים, והיא מציעה לכם להתחתן דווקא בלב ים.

למה חתונה על ספינה היא הרעיון הנכון?

יש כל כך הרבה אפשרויות לחגוג את האירועים הכי משמחים, כאשר חתונות מובילות אצל הישראלים והן האירוע הכי משמעותי בחיי רבים. הנה כמה סיבות נפלאות לערוך חתונה דווקא על סיפון יאכטה:

  • אתם הראשונים – רוב הסיכויים שאתם הראשונים שחשבו על הקונספט הזה שראיתם אולי רק בסרטים. היום זה אפשרי גם בישראל וזהו הרבה יותר מטרנד. זהו המקום הכי מיוחד לערוך חתונה שתפתיע את האורחים שלכם ותעניק להם זיכרונות נעימים לשנים רבות.
  • מקום מצוין לעריכת אירועים קטנים ובינוניים – אם חששתם לערוך חתונה קטנה או בינונית משום שלא רציתם שהאולם וגן האירועים ייראו ריקים מדי, ביאכטה לא תהיה לכם בעיה כזאת. היא מאכלסת כל סוג של קהל בכל מספר ואתם יכולים ליהנות מספינה מלאה אורחים שמתאימה בדיוק למה שרציתם.
  • אווירה אחרת לגמרי – גם הקייטרינג וההפעלות כמו מוזיקה וריקודים ייראו אחרת לגמרי באווירה של חגיגה משוחררת על סיפון ספינת האהבה שלכם. זה בדיוק מה שעושה את ההבדל שבין סתם הפלגה להפלגה שהיא חגיגת הברית היפה ביניכם.
  • פחות מתח, פחות לחץ, החתונה זורמת הרבה יותר בנחת בזכות האוויר הצח והנוף הנפלא. ההפלגה עושה פלאים לכל אירוע ושמחה.

ערכו חתונה מיוחדת באמת

חברת שיט אשדוד מנוסה בעריכת אירועים משמחים לכל המשפחה והחברים בכל יאכטה שתרצו, לכל היקף של אורחים. החל מעריכת מסיבת רווקות בים וכמובן שחתונות. חתונה על ספינה היא הבחירה הנכונה למי שרוצה חתונה שלא תישכח במהרה ותעניק לכם זיכרונות נפלאים. הפליגו לעבר השקיעה, או בשעות היום, יחד עם האנשים שבאו לחגוג אתכם את האהבה. 

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני