יאכטה למסיבת רווקות

מסיבת רווקות על יאכטה – המסיבה הכי מושקעת ומהנה!

שייט אשדוד – המקום לעשות מסיבת רווקים או רווקות בדרך הכי מהנה , ייחודית ואיכותית הוא על הספינה! רק אצלנו בשייט מעל הגלים , אם כבר אתה מתחתן אז תפנק את עצמך עד הסוף… מסיבה שלעולם לא תשכח , עם כל החברים הנאה מובטחת! אם כבר חוגגים אז בגדול! ניתן לעשות את מסיבת הרווקים/רווקות על ספינת הדגל שלנו "ישראל 1" . אפשר גם לשלב ספורט ימי בסירות האקסטרים המהירות שלנו עם בננות ואבובים .

אירוע ברמה גבוהה ואיכותית – מסיבה ענקית , דיג'יי , מוזיקה , הפלגה , אוכל ושתייה , תמונות בנוף מושלם , מגנטים , ניתן להזמין מסאז'יסטים וכו'. לפרטים והזמנות התקשרו.

קיבלת הצעת נישואין מאהוב ליבך ? מזל טוב. בקרוב תהפכי לכלה בישראל. אך רגע לפני הכניסה לחופה ותחילת החיים הממוסדים, יש לך הזדמנות לעשות לך ולחברות ערב מטורף. יאכטה למסיבת רווקות היא אחת הדרכים להבטיח כי יהיה מדובר במסיבת רווקות שכל החברות ידברו עליה במשך חודשים. כולנו מחפשים את הקונספט המקורי והחדש ביותר, נכון להיום הפלגה עדיין נחשבת לדבר אקסקלוסיבי שלא אנשים רבים עושים, כך שהאירוע שלך יקבל אופי מיוחד ויוצא דופן.

יאכטה למסיבת רווקות - חוויה בלתי נשכחת

מזמינים יאכטה למסיבת רווקות

כשאת שומעת את המילה מסיבת רווקות, מה עולה לך בראש ?

המון אלכוהול, אוכל מפנק, מוסיקה כמו שאת אוהבת ושעות ארוכות של צחוק, ריקוד והנאה עם האנשים הכי קרובים לך. את כל זה ניתן לעשות בין ארבע קירות, אבל ברגע שלוקחים את התמונה הזאת ושמים אותה בלבד הים – האירוע משודרג בכמה רמות. הנינוח, העוצמות והיופי הבלתי נגמר של הים יהפכו את מסיבת הרווקות הזאת למשהו שתזכרי לכל החיים. מעבר לקונספט הלא סטנדרטי, הפלגה בלב ים עם חברות היא תמיד דבר שמוציא את מיטב האנרגיות החיוביות מנשים, על אחת כמה וכמה כשמדובר במסיבת הרווקות שלך.

יאכטה להשכרה למסיבת רווקות ומגוון אירועים נוספים

פעם חשבנו שרק אם נהיה עשירים נוכל להפליג על יאכטה. כעת אפשרות ההפלגה מוצעת לכל אדם שמעוניין בכך. "שייט אשדוד" מציעים לכם שירות עבור כל סוג אירוע, החל ממסיבות סיום ובר מצוות עבור הילדים ועד למסיבות שחרור מצה"ל, ימי נישואין, חינות, חתונות, מסיבות הפתעה, ימי גיבוש או סתם הפלגה סטנדרטית במטרה לחוות מעט מהקסם של הים. שמי ג'קי סבג, לאחר 30 שנים במקצוע האהבה שלי לים לא פחתה לרגע. אני מזמין אתכם להצטרף אלי לשייט תענוגות שיחשוף בפניכם את הסיבה מדוע אנשים כל כך נהנים לצאת להפלגות.

מזמינים יאכטה למסיבת רווקות בים

יאכטה למסיבת רווקות מיוחדת במינה

אם חיפשת היכן לחגוג את היום האחרון של הרווקות שלך, למה לא לנסות יאכטה למסיבת רווקות עליזה ומשוחררת לגמרי? חברת שיט אשדוד מציעה לך שירותי הפלגה בספינה לחבורה השמחה שלך, ומסיבת רווקות משוחררת מכל תכתיבים על הים התיכון. אין צורך להתרגש מהרעש או מהווליום הגבוה, משום שעל הספינה מותר רק לחגוג ולשמוח כאילו אין מחר, פשוטו כמשמעו. מסיבה מפתיעה בלוקיישן שהיא זיכרון נפלא לכל החיים.

למה דווקא יאכטה למסיבת רווקות?

  • כי כולן עושות אותו דבר ורק לך מגיע משהו מיוחד שלא ניסיתן קודם. בוודאי תשמחי על החידוש של המיקום של המסיבה, וזה לבדו שווה את ההתנסות ואת כל החוויה החדשה.
  • כי אף אחד לא יפריע לכם להשתכר, להשתטות, לרקוד, להזמין את כל מי שאתן רוצות להזמין למסיבה מבלי להתבייש ומבלי להתחשבן. זוהי מסיבת רווקות משוחררת והיא כולה שלך ואת מחליטה מה עושים.
  • זיכרון נהדר נוסף לתקופת ההכנות לחתונה וגם לחתונה עצמה. אין כמו השינוי הקל באווירה כדי לרענן אותך ולשחרר אותך לקראת היום הגדול.
  • הים הגדול והאוויר הצח פשוט ירגיעו אותך לקראת החתונה, ויעזרו לך להגיע אליה הרבה יותר שלווה ונינוחה. אין כמו הפלגה של כמה שעות בלב ים להחזיר אותך לשפיות לקראת החתונה.
  • אתן יכולות לביא ליאכטה כל מה שאתן רוצות ולבלות שם שעות של פרטיות. אתן קובעות מה יהיה במסיבה שלכן ורק אתן בלבד.

מסיבת רווקות יאכטה

חברת שיט אשדוד כבר ארגנה כל כך הרבה מסיבות, שהיא רק יכולה לשדרג את החוויה שלכן. יאכטה למסיבת רווקות היא הבחירה הנכונה שלא תתחרטו עליה, והיא תהיה אחת החוויות הנפלאות ביותר מלבד החתונה. זו הדרך היפה ביותר שחברת השיט מציעה לכן כדי לחתום תקופה ולהתחיל את החדשה. החברה מנוסה בארגון מסיבות ואירועים והציוד שהיא משתמש בו הוא מהשורה הראשונה, כך שאין סיכוי לפספס בבחירה שלכן לצאת לים. קחו אתכן את הכלה מיועדת ואת המתנות. השמפניה והארוחה הטובה מחכות לכן על הסיפון המפואר בדרך לים. אחר כך, החתונה תהיה הרבה יותר נעימה.

מסיבת רווקות ביאכטה

החברה הכי טובה שלכן מתחתנת ואתן רוצות לתת לה חוויה של פעם בחיים כדי לשלוח אותה לחיים החדשים שלה בהכי גדול. הרעיון הכי יפה הוא לשכור יאכטה למסיבת רווקות משום שהיא באמת מיוחדת וחד פעמית. המקום שלכן בלבד ללא הפרעות של אף אחד, ואתן מפליגות במסע סמלי כל כך לעבר תקופה חדשה. חברת שייט אשדוד יודעת כמה זה משמעותי לחגוג בצורה משמעותית ולכן מציעה חבילות מסיבה נפלאות לכולן, לכל טעם ותקציב.

למה יאכטה למסיבת רווקות היא הבחירה הנכונה?

  • פרטיות מוחלטת לחוות כל חוויה שיתחשק לכן לחוות. זה אומר גם סדנת בישול וגם ערב קריאה בקלפים וגם ריקודי בטן וגם שתייה טובה ובלי חשבון וגם אוכל טוב והחברות הכי טובות ביחד בשייט בים התיכון. למה לא לאפשר לעצמכן את הזמן הפרטי והמיוחד שלכן ביחד מבלי שיפריעו לכן לחגוג?
  • מסיבת רווקות בזמן הפלגה יכולה להיות צנועה בתקציב שלה ועדיין לאפשר לכן את תחושת השחרור והחגיגיות שאתן מחפשות. לא חובה להידחק בבית קטן או יחד עם עוד הרבה אנשים במועדון רועש. היאכטה כולה שלכן לכמה זמן שתרצו ואתן יכולות לחגוג בלי שיכתיבו לכן מה צריך להיות במסיבה.
  • הגמישות הנפלאה של מסיבה ביום או בלילה קיימת רק במקום שיכול להתרחק מהחוקים האלה. על יאכטה כל שעה ביום היא סיבה למסיבה ואתן יכולות לנצל זאת בצורה המיטבית.
  • יש לכן אפשרויות של הפעלה של הצוות של החברה או לשכור לכן מפעילים ואטרקציות שמעניינות אתכן והכל הולך על היאכטה.
  • אם חששתן לרגע שתקבצו נשים מכל החיים של הכלה המיועדת ולא תוכלו לחבר ביניהן בדינמיקה חיובית היאכטה תפתור זאת. על הסירה כולן הופכות לחברות בלי עכבות והן מוצאות את הפינה והשמחה שלהן עליה.

השכרת יאכטה למסיבת רווקות

הפלגה על יאכטה למסיבת רווקות היא רק הצעה למסיבה שטרם חוויתן כמוה והכל תלוי בכן עד כמה תנצלו את ההזדמנות הזאת לחגוג עליה. חברת שייט אשדוד מציעה לכן פעילויות רבות ואפשרויות להתאים מסיבת רווקות לחברה שלכן לפי טעמה והתקציב שלכן.

מסיבת רווקות על יאכטה

במידה וחברה טובה שלכן עומדת להינשא ואתם מתכננים לה מסיבת רווקות מפתיעה, הרי שהאפשרות של השכרת יאכטה למסיבת רווקות תהפוך את החגיגה שלכם לייחודית, מקורית ובלתי נשכחת. פרידה מעולם הרווקות מהווה אירוע מרגש ומשמח של פעם בחיים והרצון להפתיע ולהיות מקוריים מהווה מרכיב חשוב בתכנון ובהפקת המסיבה. יאכטה למסיבת רווקות מספקת יתרונות רבים ומשלבת בין כל הפרמטרים החיוניים שיהפכו את האירוע לחגיגה בלתי נשכחת: קרני שמש מלטפות ואפשרות להשתזף, אלכוהול ומוסיקה טובה, פרטיות וחופש מלאים, שלל אטרקציות ופעילויות ספורט ימי שניתן לשלב ועוד. בחברת שייט אשדוד תמצאו מגוון אטרקציות למסיבת רווקות בלתי שכחת.

הפלגה מסיבת רווקות

יאכטה למסיבת רווקות תחסוך מכם עלויות ואת המאמץ להשכיר ווילה יקרה או לסגור מקום באופן מיוחד. כאשר אתם נמצאים בלב ים התחשוה היא כי אתם מבלים באי בודד מה שאומר שאתם זוכים ליהנות מפרטיות וחופשיות מלאים. שירותי השכרת יאכטה למסיבת רווקות ניתנים על ידי חברות מקצועיות המתמחות בפעילויות ספורט ימי והפקת אירועים ומסיבות בלב ים. ביאכטה תיהנו משירות צמוד ואישי הניתן על ידי צוות מיומן ואדיב שידאג למלא אחר כל בקשה, העדפה וצורך ויהפוך את השהייה שלכם למהנה במיוחד.

שירותי השכרת ספינה לאירועים מידי מומחים

חברת שייט אשדוד הינה חברה וותיקה ומובילה המציעה ללקוחותיה הרבים מגוון פעילויות ספורט ימי, אטרקציות והפעלות וכן שירותי הפקת וארגון אירועים ומסיבות בלב ים. בין שלל האפשרויות שאנו מציעים לכם: שייט לקבוצות, יאכטה למסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת, ימי גיבוש וכיף, שייט מהיר בסירת טורנדו, אבובים ובננות, הפלגה רגועה בספינה גדולה לכל המשפחה ועוד.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני