כל מה שרציתם לדעת על ספורט בים

אין שום ספק שהים הוא מקום מושלם- היופי עוצר הנשימה, החול החם והרך, המים הקרירים והנעימים והמרחבים האינסופיים. מלבד שחייה, שכשוך ובטן גב, הים הם מקום נהדר לפעילויות מהנות לחובבי האקסטרים, מהן אפשר להנות רק במים העמוקים ומלאי הגלים הקופצניים.

ספורט בים הוא ענף חווייתי במיוחד, שמאפשר רגעים מרגשים ומלאי אדרנלין. הגלים העוצמתיים, השמש החמה, הרוח הנעימה והמתקנים הייחודיים של הספורט הימי הופכים את חווית האקסטרים לבלתי נשכחת. שיט אשדוד, היחידים לנהל מרכז ספורט אקסטרים בים התיכון, מציעים יום כייף אתגרי בחופי המרינה הכחולה של אשדוד.

מה כולל ספורט בים?

הפעילויות, שמתקיימות בעומק הים, כוללות שייט מסוג קופצני במיוחד- המתקנים השונים, מחוברים חלקם לסירת מנוע מהירה, "טסים" על הגלים, מספקים חוויה מרגשת של אדרנלין כמו במתקני לונה פארק, רק בנוף הרבה יותר שווה. תוכלו להנות ממתקנים כמו אבובים, בננות, וחללית הטסה על הגלים במהירות מואצת, ומרחפת מדי פעם באוויר. בנוסף, ניתן לשכור סירה לדיג ושחייה בלב הים, לערוך מרוץ סירות מנוע עם חברים, לשוט בסירת טורנדו, לגלוש בגלשן גלים, גלשן רוח, גלשן עפיפונים, סקי מים או להתנסות באופנוע ים. ספורט ימי כולל גם צלילה למעמקים, כמו צלילה חופשית או צלילת סקובה, בהן ניתן לראות עולם שלם של חי וצומח צבעוני במעמקי הים.

מתי מתאים לעשות ספורט אקסטרים?

הפעילויות המהנות מתאימות בעיקר בחודשי הקיץ החמים, מתי שהמים נעימים והטמפרטורות נוחות- אך הודות למזג האוויר הקיצי של ישראל, גם בחודשי הסתיו והאביב נעים לבלות בים ברוב הימים, ולהנות מהפעילויות.

ספורט בים הוא פתרון מצוין לפעילות בימי הולדת, מסיבות אירוסין תוססות, בר או בת מצווה חווייתיים, יום גיבוש משפחתי או חברתי או לפינוק ביום כיף רומנטי. ניתן להתאים את המתקנים והמהירות עבור כולם: גם אלו שנהנים מאדרנלין ודופק מואץ וגם אלו המעדיפים איטיות ורוגע יכולים להנות מחוויה מושלמת!

איפה מומלץ להזמין?

מומלץ לבחור במקום הכולל מתקנים רבים- כך אפשר להתנסות בכמה שיותר אפשרויות ולהנות מיום מגוון. שייט אשדוד מחזיקים במתקנים מגוונים ומקצועיים, שמבטיחים שהחוויה הקסומה לעולם לא תמאס.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני