הכל אודות אירוע על ספינה

מתכננים אירוע שיהיה בלתי נשכח? כיום קיימים עסקים רבים המתמחים בחגיגות, בעיקר גני אירועים, מסעדות, ברים ואולמות- המספקים חוויית מסיבה חגיגית ומהנה, אך סטנדרטית. לאלו המעוניינים להתייחד, ליצור מפגש בעל ערך מסוף- אירוע על ספינה הוא אחד הפתרונות המעניינים והייחודיים ביותר. אלטרנטיבה כזאת לא קיימת רק במפרץ אילת או בנמלי הצפון הרחוק- תוכלו למצוא אותה גם בחופי אשדוד הקסומים הקרובים ליישובי דרום הארץ (וגם לא רחוק כל כך מיישובי המרכז), במרכז שייט אשדוד, המספק אירועי בוטיק בלב הים.

מה כולל אירוע על ספינה?

כל מה שחלמתם שיהיה ביום המרגש, החל מעיצוב מתאים של היאכטה, התאמת עיצוב השולחנות והכיסאות בסיפון העליון והתחתון, מטבח עילי ושתייה בשפע, דיג'יי מצויד במוסיקה בטוב טעם, וצלם מגנטים, כלול  בהזמנת אירוע על ספינה – זהו ממש אולם קטן ומסוגנן, ששט מעל המים. תוכלו לקיים במסיבה פעילויות חווייתיות, כמו הופעת סטנדאפיסט, זמר, הרצאה מעניינת או ריקודים. הנוף המדהים והכחול של לב הים ישדרג את החוויה כולה, ויהפוך אותה למדהימה ויחידה במינה. 

לאילו אירועים מתאימה הספינה?

אירוע על ספינה מתאים סוגים רבים של ימים חשובים ומרגשים- חתונות אינטימיות, מסיבות אירוסין, הצעת נישואין או רווקים/רווקות, בת ובר מצוות נוצצות, ימי הולדת קסומים (הזדמנות נהדרת לחגוג מספר עגול ויפה), בריתות, מסיבות גיבוש חברתיות ועוד אירועים רבים. למעשה, כמעט כל חגיגה שמתקיימת על האדמה תצטיין גם מעל הגלים, כך שזוהי בחירה שיכולה להתאים למתכנני מסיבות בוטיק שונות שמעוניינים ליצור חוויה יוקרתית ונוצצת. ניתן לקיים חגיגות כאלו גם בבוקר או בצהריים, כשהראות מצוינת וניתן לראות את הנוף המשכר, או בערב, לקראת השקיעה הקסומה, כשהאווירה חגיגית והים שחור ומבריק, צופה לנוף המפרץ מלא האורות.

היכן מומלץ לשוט?

בין חופי אשדוד, מתבלטת ביופייה המרינה הכחולה. במקום תוכלו למצוא מגוון ספינות וכלי שיט שונים של שייט אשדוד, בהם ניתן להפיק אירועי יוקרה שונים, להנות משייט בכלי רכב ימיים מגוונים ואפילו להתנסות ב- ספורט ימי מגוון. המקום בעל ניסיון של שנים רבות, בהם צבר מוניטין מצוין בכלל שרותי הפנאי הימיים. 

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני