הכל אודות שייט אבובים

מתכננים יום כייף לכל המשפחה? מחפשים אטרקציה שתכלול גם נוף מדהים וגם חוויה יוצאת דופן? אם אתם אוהבי אדרנלין וספורט אתגרי- שייט אבובים הוא פתרון נהדר עבורכם! בים הכחול ועוצר הנשימה, אחד הנופים היפים שאפשר לעלות על הדעת, בין הגלים הנעימים, תוכלו להנות מאחת האטרקציות המהנות ביותר לכל המשפחה. המתקן המגבש הוא רק אחד מני מתקנים רבים אותם מציעים שייט באשדוד, שיכולים למלא יום שלם בכייף ובצחוק, ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת.

מהו שייט אבובים?

מתקן האבוב בנוי כמעיין סירה מתנפחת, אותה מחברים בבטיחות לסירת מנוע. סירת המנוע "טסה", במהירות המתאימה לקבוצה, ואחריה סירת האבוב, מקפצת מעל המים הצלולים. תוכלו להנות מהריגוש שבמהירות הנסיעה, מהמים הקרירים שמותזים מסביב ומתחושת הביחד שברגעים המהנים. כמובן שבסירת המנוע ינהג איש צוות אחראי, מקצועי וקשוב, שידאג שתלבשו חגורות הצלה, שיאבטחו אתכם ויגרמו לכם לצוף במים- כך שהנסיעה כולה במהלך שייט אבובים היא בטוחה ומוגנת.

למי מתאים המתקן?

המתקן מתאים לחובבי ים בכל הגילאים- ילדים ומבוגרים, שמעוניינים להתנסות בספורט ימי. גם אם אתם אוהבים ספורט אקסטרים אתגרי ומרגש וגם אם אתם נועזים פחות, תוכלו להנות מהמתקן והחוויה שהוא מציע בשייט נעים ורגוע יותר או במסע מסע מהיר, קופצני ופרוע- מהירות הנסיעה תותאם להעדפה שלכם, מה שהופך את שייט אבובים לספורט שמתאים לכל המשפחה.

איך יראה יום כיף עם אבובים?

יום כיף המשפחתי לא חייב לכלול רק את מתקן האבוב- אחרי שתיסעו עליו כמה פעמים ותשכשכו במים העמוקים, תוכלו גם להתנסות במתקנים נוספים כמו בננה, חללית, גלשן וסירת טורנדו, לגלוש על גלשן רוח וגלים ועל גלשן עפיפונים, לשוט בספינת דיג, לתפוס דגים ולהתחמם בשמש הנעימה עם הילדים (שבוודאי יתלהבו מההזדמנות) ולהנות מעוד המון פעילויות ים מהנות ממגוון האפשרויות של שייט אשדוד. אחרי שתתעייפו מהמים, תוכלו לסייר במרינה היפהפייה ולצפות בנופים המשכרים ובספינות הרבות שעוגנות במקום, להתבונן בשקיעה היפה שעל הנמל, וכשתהיו עייפים אך מרוצים, גם לאכול ארוחת ערב באחת מהמסעדות המגוונות והמצוינות שמציעה המרינה הכחולה.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני