היכן ניתן למצוא יאכטה עבור אירועים ?

ככל שמתקדמת ומתפתחת סצנת האירועים, נהייה קשה לבחור מקום מושלם שיתאים לציפיותיכם וחלומותיכם. אולמות רבים מציעים תפאורה מפוארת, אוכל מגוון ורחבת ריקודים, אך אין בהם כל ייחוד, והם דורשים כסף רב עבור הפקת האירוע, אותו ניתן היה להשקיע באטרקציות נוספות לאורחים. פתרון נהדר עבור מסיבות ברוח קצת שונה הוא יאכטה עבור אירועים – שמשלבת חגיגה עם הפלגה במעמקי הים התיכון. שייט אשדוד, המחזיקה ביאכטת דגל ענקית ובספינות מעניינות נוספות, מתמחה בהקמת אירועים קסומים על המים שמבטיחים חוויה יוצאת דופן לכל האורחים.

היכן ניתן למצוא יאכטה לאירועים?

עסקים שונים בנמלים הפזורים בארץ מספקים שירותי שייט שונים, ביניהם גם שייט בוטיק ואירועים על הסיפון. העיר אשדוד הדרומית התברכה גם היא בחופי ים חלומיים ומעגנים, ביניהם גם הלגונה הכחולה היפהפייה והמתויירת, בה ניתן לשכור יאכטה לאירועים חגיגיים ויוקרתיים במיוחד.

אילו אירועים אפשר לחגוג ביאכטה?

השכרת ספינות יכולה להתאים לכל הסוגים של האירועים בגדלים השונים- החל מחגיגות קטנות ואינטימיות של ימי חברה, ימי הולדת, והצעות נישואין, ועד אירועים גדולים וגרנדיוזיים כמו חתונות, בת/בר מצווה (שניתן להוסיף בהם כניסה מרשימה בסירה נפרדת), מסיבת רווקים/רווקות ועוד. תוכלו לקיים בהם מסיבת ריקודים סוערת, וסעודת מלכים, ולהנות מהנוף הקסום של הים הגדול והמפרץ שנשקף מרחוק. יאכטה עבור אירועים מקושטת בטוב טעם בהתאם לאירוע ומצוידת בכל הדרוש, מרגע קבלת הפנים המרשימה עם השטיח האדום והכיבוד הצבעוני ועד לשולחנות והכיסאות המסוגננים שבפנים, מקושטים ביופי ובחגיגיות, לאוכל והשתייה המשובחים והמגוונים, עמדת הדיג'יי המאובזרת וצלמי האירועים והמגנטים המקצועיים.

אילו אטרקציות אפשר לשלב באירוע?

על סיפון הספינה תוכלו לתכנן כל אטרקציה שתעלה על רוחכם: קריוקי חברתי עם שירים אהובים, הופעה של זמר או סטנדאפיסט, הרצאות מעניינות ופעילויות של מפעילי קבוצות. בנוסף, תוכלו לשלב פעילויות ימיות מהנות, כמו שחייה במים העמוקים, נסיעה מרגשת באבובים ובננות, סיבובים באופנועי ים או גלשני גלים בסביבת הספינה או תחרויות סירות מרוץ. אטרקציות ימיות מגוונות ואירועי יוקרה בספינות יוקרתיות תוכלו למצוא במרכז שייט אשדוד הוותיק, בעל המוניטין המצוין בתחום הפנאי הימי.   

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני