איך לארגן יאכטה לבר מצווה

הגעה לגיל מצוות היא אירוע מרגש ומכונן לו מחכה כל נער בקוצר רוח- זהו אחד הימים המרגשים ביותר עברו ועבור משפחתו, והזמנות לחגוג איתם ועם החברים במסיבה צבעונית. בשנים האחרונות, רוב הנערים חוגגים את היום החשוב באירועים חגיגיים ומושקעים, באולמות וגני אירועים שונים. ילדי יום הולדת שמעוניינים לתכנן חגיגה יוצאת דופן ופחות שגרתית, שתתבלט בין האירועים של החברים לשכבה, יכולים לבחור בפתרון יצירתי- יאכטה עבור בר מצווה. שיט אשדוד מציעים יאכטות פאר עבור אירועי בר מצווה מדהימים, שיותירו חותם בזיכרון של כל החוגגים.

היכן תמצאו יאכטה לבר מצווה?

יאכטות פאר עוגנות בחופי האורץ השונים, ביניהם מתבלטת ביופייה המרינה הכחולה של אשדוד. מיקומו היפהפה של הנמל המסוגנן צופה לים הגדול, שצבעו כחול-טורקיז. במקום תמצאו יאכטות וספינות מסוגים שונים, ביניהן גם יאכטה לבר מצווה. לאירועים תוססים ומיוחדים, הכוללים שיט מדהים וחוויתי.

איך תראה המסיבה?

הערב החגיגי והמושקע ידהים את האורחים בכל ההיבטים: בכניסה המפוארת לסיפון, שתכלול שטיח אדום, קישוטים וכיבוד קל, יקבלו את האורחים אנשי הצוות, לבושים במדי חייל הים- הזדמנות נהדרת לתמונות מגניבות! בספינה הגולה מסודר אולם אירועים יוקרתי- כיסאות ושולחנות מעוצבים בטוב טעם, דיג'יי מקצועי ש"ירים" את הערב במוזיקה מקפיצה ומשמחת, מנות שף איכותיות ושתייה מגוונת, צלם מגנטים שיצור מזכרות מהיום הגדול. כניסת חתן הבר מצווה לספינה תהיה בלתי נשכחת- בספינה נוספת מקושטת בזיקוקים מרהיבים, הוא ישוט בלב הים לכיוון היאכטה הגולה. לצלילי שיר אהוב עליו (ומחיאות הכפיים וקריאות השמחה של האורחים) הוא יעלה לסיפון, ויוכל גם לשיר ולבצע אותו בהופעה יחידה במינה. יאכטה עבור בר מצווה משלבת מסיבה לצד שייט חוויתי בגלי הים התיכון- חוויה מדהימה כשלעצמה, שמרגישה מדהימה עוד יותר ביאכטת פאר מודרנית, לצד חברים ומשפחה אהובים.

למה כדאי לבחור בבר מצווה על הגלים?

בר מצווה ייחודית על הסיפון תספק לכל המשתתפים ערך מוסף מהאירוע- חווית שיט בים יפהפה בתנאים הנוחים והמפוארים ביותר, חוויה מעניינת בהרבה ממסיבה בגן אירועים. בנוסף, שיט אשדוד מעסיקה אנשי צוות אדיבים ומקצועיים במיוחד, שיהפכו את ההפלגה ללא פחות ממושלמת.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני