למה ולמי כדאי להזמין שייט בננות?

העיר אשדוד המפותחת היא מקום שוקק חיים שהתברך ברצועת חוף מדהימה, המלאה באטרקציות נהדרות לבילוי משותף עם חברים. אם עייפתם כבר מהבטן- גב בחופי הים התכולים והחמימים, ואתם מעוניינים בבילוי אקטיבי יותר, אתגרי ומרגש, תוכלו לצאת לבילוי משותף ובלתי נשכח באחת מאטרקציות הספורט ימי שבעיר, כמו שייט בננות מהנה בעומק הים.

מקום מוצלח ביותר לחוות את הבילוי האתגרי הוא שייט אשדוד, הממוקם במרינה הכחולה הקסומה והיוקרתית. המקום מתמחה בשיט מסוגים שונים, הפלגות דייג ומתקני ספורט ימי מגוונים.

למה כדאי להזמין שייט בננות?

מכל הפעילויות המתאפשרות על חוף הים, פעילויות הספורט הימי הן האתגריות והמהנות ביותר- הפלגה מרגשת בגלשן גלים, גלשני עפיפונים, גלשן רוח, שייט בסירת טורנדו, נסיעה באופנוע ים וכמובן שייט בננות, המתאים גם למתחילים שמתנסים בספורט אקסטרים לראשונה וגם למנוסים שנסעו על מתקנים ימיים בעבר.

הבננה היא סירה מתנפחת צהובה, בעלת מבנה ארוך עם ידיות לאחיזה ושפיץ בקצה, ומכאן שמה, 'בננה'. את הבננה מחברים לסירת מנוע מהירה בחבל חזק ובטיחותי, ולאחר שמוסברות הוראות הבטיחות והנוסעים כולם לבושים בחגורות הצלה, הם מטפסים מעליה ויוצאים לנסיעה. תוכלו להכתיב לנהג את מהירות הנסיעה- ותהנו משיט חוויתי ונעים, או מ"טיסה" מהירה וקופצנית במיוחד.

הבילוי המדהים, שיגרום לאדרנלין גבוה ולריגוש אמיתי, הוא ספורט שעושה טוב לנשמה- מרגש, חברתי, ומתקיים במקום היפה בעולם- הים.

למי מתאים שייט כזה?

שייט בננות הוא פעילות שמתאימה לכולם- מגדול ועד קטן. תוכלו להנות ממנו גם אם אתם לא מנוסים בכלל בספורט ימי, ואפילו אם אתם מעט מפחדים ממהירות. זאת פעילות נהדרת ליום כייף עם חברים, בו תוכלו לצלם תמונות יוצאות דופן שיזכירו לכם את הרגע העוצמתי. בנוסף, בננות מתאימות גם למשפחות, לזוגות, ולימי כיף נוספים.

היכן מומלץ לצאת לשייט?

שייט אשדוד מחזיקים במגוון גדול של מתקני מים מהנים במיוחד, בסירות לשייט קסום וחלומי וביאכטות יוקרתיות המתאימות לאירועים מפוארים. תוכלו למצוא במקום כל מה שתצטרכו ליום הכייף החברתי, ולהנות מנוף המרינה היפהפה ומארוחה טובה במקום נבחר באזור הפסטורלי.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני