השכרת ספינה לאירוע

אצלנו בשייט אשדוד ניתן להשכיר את הספינה לכל סוגי האירועים : בר/בת מצווה , הצעת נישואין , חינה , חתונה , יום הולדת , מסיבת הפתעה , מסיבת פרידה , מסיבת סיום , מסיבת פרישה מצה"ל יום גיבוש , חלקה בגיל 3 , יום הולדת מתינוק ועד בוגר , הופעת סטנדאפיסט , הרצאות וכו'. אירוע על יאכטה הוא האירוע הכי מיוחד שאפשר לעשות , שונה לגמרי מכל אירוע רגיל ופשוט אולם , האירוע על ספינת הדגל שלנו "ישראל 1" ניתן לראות דוגמאות ותמונות בעמוד "אירועים" בכל תתי הדפים בהתאם לסגנון האירוע המתבקש.

אירוע בספינה יכול לכלול: הפלגה ללב ים , דיג'יי , אוכל ושתייה , עיצוב חיצוני לספינה , עיצוב מיוחד לשולחנות בסיפון העליון , עיצוב הסיפון התחתון , בר מתוקים , בר מחוץ לספינה בכניסה עם סיגרים , פסטלים , בשרים , סלטים , שתייה וכו' (בהתאם להזמנה) , אם מדובר בבת/בר מצווה – בעל/ת השמחה בכניסה מיוחדת הגעה מלב לב בסירה מהירה עם זיקוקים אל הספינה הגדולה בה מתקיים האירוע , אנשי הצוות לבושים במדי חיל הים בכניסה לתמונות מיוחדות עם בעלי השמחה וכל דבר שתעלו בראשכם כל עוד הוא באפשרותנו נשמח לעשות על מנת שהאירוע יהיה המוצלח ביותר.

כאשר האמצעים דלים או הקבוצה מצומצמת ניתן להשכיר יאכטה לכל מטרה והתוצאה מדהימה במינימום השקעה.

בשעה טובה הגיע יום חגיגי דרוש אירוע ומסיבה. יום הולדת, חתונה או מסיבת גיוס – אנו תמיד רוצים להיות מוקפים בחברים ולעבור יום אשר ייצרב בזיכרון. השכרת ספינה לאירוע שלך היא אחת הדרכים הבטוחות להבטיח שאת היום הזה לא תשכח לעוד הרבה זמן. יציאה ללב ים עם האנשים שאתה אוהב, עם המוסיקה שמשמחת אותך ועם מגוון אוכל ושתיה מפנקים עומדים ממש במרחק נגיעה ממך.

השכרת ספינה לאירוע פרטי

כבר מעל 30 שנים חברת "שייט מעל הגלים" והים הם סיפור אהבה ללא גבולות. במרינה של אשדוד ממתינה לך ספינת הדגל שלנו "ישראל 1" אשר עומדת לרשות לקוחותינו למגוון רחב של אירועי שמחה:

  • ימי הולדת
  • חינה וחתונה
  • מסיבות פרידה
  • שייט רומנטי
  • הופעות סטנד אפ והרצאות
  • מסיבות רווקים
  • אירועי חברה
  • שייט גמלאים
  • הפלגת דייג עם חברים

לכל אלה ועוד אנו מציעים שירותי נלווים כמו ספורט ימי אתגרי, בופה בכניסה, עיצוב הספינה מבפנים ומבחוץ, כניסות מרשימות לבר מצווה ובת מצווה, קבלת פנים עם צוות במדי חיל הים ועוד.

שייט מעל הגלים – פותחים לך את הדלת לים

זה לא סוד שאנחנו בשייט אשדוד אוהבים את הים ואנו רוצים לחלוק את האהבה שלנו איתך. בים יש משהו קסום ומסתורי, משהו חזק ועוצמתי, משהו שלא ניתן להסביר במילים. ישיבה על חוף הים או שחיה עם חברים אינה דומה כלל וכלל ליציאה ללב ים ושייט בין הגלים. כשההפלגה נעשית בשעות הצהריים אתם זוכים ליהנות מנצנוץ קרני השמש על פני המים, לאחר מכן בעת השקיעה אתם רואים מחזה מרהיב מאין כמותו בשמיים הצלולים שמעליכם ולבסוף, בעת רדת החשכה, אתם מרגישים את החוויה במלוא עוצמתה כאשר קולות הגלים מקיפים אתכם לאור כוכבים וירח. אם הצלחתם לדמיין את התמונה בראש והרגשתם את ההתרגשות שאנו הרגשנו – אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, להשכיר ספינה ולהתחיל לשוט לעבר יום בלתי נשכח. תנו לנו לפתוח לכם את הדלת לים.

 

 

השכרת ספינה לאירוע לכל מטרה

מה תרצו לחגוג הפעם? אירוע משפחתי או עסקי? אירוע פרטי לחברים או למשפחה? האם אתם רוצים משהו מיוחד באמת לאירוע שלכם? השכרת ספינה לאירוע יכולה להפוך את המסיבה שלכם לאירוע יוצא דופן שכמוהו טרם חוויתם. חברת שיט אשדוד מציעה לאורחים שלכם אירוע בלתי נשכח עם המון פעילויות והצעות לבילוי על הספינה ובים. אירוע מיוחד במינו שלא רואים כל יום ובהחלט יכול לשדרג כל מסיבה שלכם. קחו את האורחים ללב ים והם יודו לכם על כך.

למה השכרת ספינה לאירוע היא רעיון נפלא?

ישראלים שאוהבים מסיבות בוודאי לא צריכים סיבה מיוחדת לערוך אירוע, אלא למצוא מקום שבו יוכלו לרקוד ולאכול טוב, להתכנס עם חברים ולחגוג. הנה כמה סיבות שיגרמו לכם לשכור את היאכטה המפנקת מכל ולערוך דווקא בה את האירוע הבא שלכם:

  • לב הים הוא רקע הולם לכל אירוע, במיוחד אם אתם רוצים להרשים לקוחות ושותפים עסקיים למקרה שבחרתם לערוך אירוע חברה. זהו מקום אקסקלוסיבי שירשים את האורחים שלכם וייתן להם להרגיש כמו אנשי העולם הגדול בישראל מבלי לטוס לחו"ל.
  • אין הגבלות על רעש ומוזיקה, ואתם יכולים לרקוד בשעות היום או הלילה מבלי שיפריעו לכם ויפסיקו את החגיגה. כמה חיפשתם מקום כזה עם כל הנוחות.
  • פרטיות מלאה שאף אחד לא יפר. לא ייכנסו אורחים לא קרואים והדיסקרטיות המלאה תישמר לחלוטין. שם תוכלו לעשות מה שתרצו מבלי לתת דין וחשבון.
  • אירוח כיד המלך ביאכטה מפוארת שמתאימה לכל מסיבה.
  • אירוע על ספינה מתאים במיוחד למי שרוצה לערוך אירוע קטן עד בינוני ולהרגיש שהוא מוקף אנשים ודינמיקה חברתית מעניינת.
  • המון פעילויות ספורט בים שתוכלו לשלב במסיבה.

להפליג עם המסיבה ללב הים

החברה המנוסה שיט אשדוד מתמחה כבר שנים בעריכת אירועים לכל מטרה ובכל סגנון, והיא מציעה פעילויות רבות לכל מי שרוצה לחגוג בצורה ייחודית את האירוע שלו. אתם יכולים ליהנות משמחה משפחתית או מאירוע עסקי ולקבל את כל הפינוקים על סיפון היאכטה בלב ים. השכרת ספינה לאירוע תהיה ההחלטה הכי טובה שקיבלתם למסיבה יוצאת דופן שתוציא אתכם מהשגרה.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני