שייט רומנטי

שייט אשדוד – המקום לעשות שייט רומנטי על יאכטה או שייט רומנטי על סירת אקסטרים מהירה ואיכותית רק אצלנו בשייט אשדוד . ניתן להשכיר את הסירה/יאכטה לשייט רומנטי בלב הים , מוזיקה ברקע , תמונות עם נוף מושלם , ארוחה זוגית , יין אדום , הנאה מובטחת! אפשר לשלב יחד עם סירת האקסטרים בננות או אבובים . שייט מיוחד ביותר , איכותי , מהנה , ברמה גבוהה , פשוט להנות מכל רגע. לעוד דוגמאות ותמונות הסתכלו בתחתית העמוד , לעוד פרטים והזמנות תתקשרו.

אומרים שהרומנטיקה עברה מהעולם. גברים הנמצאים בזוגיות ארוכה נאלצים להתמודד כל פעם מחדש עם האתגר שבלמצוא בילוי רומנטי מעניין עבור בת זוגתו. שייט רומנטי הוא אפשרות נהדרת לבילוי אשר ישאיר את הגחלת בוערת ויעניק לכם מספר שעות של בילוי אינטימי ומרגש בחיק הטבע. אם אתם אנשים שאוהבים לטייל בחוץ וליהנות מפלאי הבריאה וכבר מיציתם את מסלולי ההליכה ברחבי הארץ, אולי כדאי שתתחילו לחשוב בכיוון של בילוי על שפת הים או עדיף מכך – בלב הים.

שייט רומנטי בים התיכון

הודות לאינספור סרטים וסצנות שצולמו בים וכמובן סדרת הטלוויזיה "ספינת האהבה" – שייט נתפס בעיננו כדבר רומנטי. התמונה הקלאסית של זוג שמצולם מהגב, יושב מחובק כשבידיהם כוס יין אדום, מביטים יחד לעבר השקיעה כאשר מסביבם מרחבי מים אינסופיים בצבע כחול בוהק. את התמונה הזאת הוליווד הכניסה לנו טוב טוב לראש, אך התמונה הזאת לא חייבת להישאר בגדר סרט הוליוודי. שירותי השייט של "שייט מעל הגלים" מאפשרים להפוך תמונה זו למציאות. שייט רומנטי הוא דרך נהדרת לבלות זמן עם בת זוגתך האהובה, להפתיע אותה בבילוי לא שגרתי מצד אחד אך מאד אינטימי ורומנטי מצד שני. קחו למשך כמה שעות הפסקה מהחיים, הביאו אתכם את היין והכיבוד האהוב עליכם או הזמינו אוכל ממבחר התפריטים שאנו מציעים ללקוחותינו. שייט מעל הגלים מבטיחים להעניק לכם שירות אישי ואדיב על מנת שאת ההפלגה הזאת תסיימו עם חיוך ענק מצד לצד.

שייט רומנטי ליום הולדת או לכל אירוע אחר

אם טרם חוויתם הפלגה משותפת אנו מזמינים אתכם להשלים את הפער. מדובר בבילוי יוצא מן הכלל המשלב בתוכו את הקסם והעוצמה של הים הפתוח, הניחוחות המשכרים של לב הים, הנוף והשקיעה עוצרת הנשימה וכמובן השקט הייחודי אותו תוכלו למצוא בים, כאשר רק קולות הגלים והציפורים נמצאים סביבכם. כבר מעל 30 שנים אנו מגשימים חלומות קטנים לזוגות, משפחות ויחידים. בין אם מדובר בחגיגת בת מצווה, חתונה או הפלגה רומנטית – המטרה שלנו היא להעניק יום קסום ובלתי נשכח לנוכחים על מנת שתטעמו מעט מהאהבה הגדולה שאנחנו חולקים לים. אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולראות איך השיט הזה מוציא את הרומנטיקן שבך.

שייט רומנטי יצית שוב את אהבה

 

אל תהססו, שייט רומנטי יצית שוב את אהבה

אם טרם ניסיתם שייט רומנטי באמת, עכשיו זה הזמן להתנסות בחוויה ייחודית במינה. בכל יום ובכל שעה. הפליגו לחוויה אחרת ממה שאתם רגילים. היום כבר אין צורך לטוס לחו"ל כדי לצאת להפלגה רומנטית שצוברת זיכרונות ורק מחזקת את הזוגיות. חברת שיט אשדוד מפעילה ספינות בים התיכון ומציעה לכם לצאת לשייט כזה בכל רגע שמתחשק לכם לרענן את האהבה ולהתלהב מחדש אחד מהשני. יש אין ספור פעילויות שתוכלו להתנסות בהן וליהנות מהן, ושייט היא ללא ספק אחת הדרכים להצית שוב את להבה.

למה לצאת לשייט רומנטי?

אם שאלתם את עצמכם לא פעם כיצד להתלהב שוב ולרען את חיי האהבה, בוודאי ניסיתם לא מעט דרכים ולא מעט חוויות שעברתם בחייכם המשותפים. הנה סיבות נפלאות לצאת להפלגה בכל שלב בזוגיות שלכם:

  • אם פעם היה צורך בטיסה לחו"ל כדי לחוות הפלגות מעניינות ורומנטיות, היום אתם יכולים למצוא את זה ממש ליד הבית, בים התיכון, ומבלי לטוס רחוק. כאן אתם יכולים לארוז תיק ופשוט לנסוע לנמל וליהנות מבקבוק יין טוב וארוחה משובחת על הסיפון.
  • לא שגרתית, לא משעממת, לא חוזרת על עצמה, לא חוויה שאפשר לשכוח בקלות. זה בדיוק מה שאתם צפויים לחשוב על ההפלגה על ספינה שלנו בים התיכון, כדי לרענן הזוגיות ולהחזיק את הלהבה.
  • מרחבי הים הכחול והאוויר הנקי והבריא מאווררים כל דבר, כל מועקה, כל לחץ וכל מתיחות שהשגרה מעמיסה על האהבה שלכם. זה הזמן לשבת יחד מול הים, יד ביד, להפליג אל הכחול ולהתחבק מול השקיעה. כשתחזרו הביתה האהבה תיראה אחרת, בצבעים חדשים לגמרי.
  • אף אחד לא יפריע לכם בלב ים. שם השעות הן רק שלכם וללא הצקות. שם תוכלו להיות משוחררים באמת מטרדות העולם ולמלא את המצברים.

צאו לים לחוש אהבה

האהבה חוזרת ומתלקחת אחרי כל שייט רומנטי בספינה של חברת שיט אשדוד, והם כבר מומחים בעריכת הפלגות אהבה כאלה. הם מנוסים בכל מה שכרוך ביצירת אווירה רומנטית שתחכה לכם על הסיפון, לחוויה נפלאה ויוצאת דופן באמת שלא תשכחו לעולם.

    מידע נוסף בנושא

    שייט רומנטי על יאכטה

    אם ניסיתם הכל לחג האהבה ונגמרו לכם הרעיונות קבלו רעיון נהדר שטרם ניסיתם עד כה: שייט רומנטי שייקח אתכם לכל מקום שתרצו בים התיכון. תוכלו להביא אתכם ארוחה רומנטית וליהנות מהשקיעה, או מהזריחה, וההפלגה תהיה יום רומנטי שתוסיפו לזיכרונות היפים שלכם. חברת שייט אשדוד מתמחה בהפקת שייט לכל מטרה וגם למי שרוצה ליצור זיכרונות נעימים עם בני זוג. אתם יכולים להציע רעיונות משלכם ולשמוע על מה שהחברה מציעה כדי לתכנן נכון.

    למה דווקא לבחור שייט רומנטי?

    • כי אין עוד הרבה כמוכם שמעזים להגשים חלומות מבלי לעצור לרגע ולבזבז זמן. רבים מדברים על כך שחיים רק פעם אחת אבל לא רבים מעזים להגשים וחבל. הנה לכם הזדמנות נהדרת להגשים לכם חלום רומנטי אחד, בהפתעה לבני הזוג אם זה אפשרי. זאת הדרך הכי טובה להביע את אהבתכם.
    • שייט כזה הוא מחווה רומנטית אבל גם הבעת תודה על כל הזמן היפה שלכם ביחד ולכן זה מתאים לא רק לחג האהבה או ליום השנה לציון ההיכרות שלכם. תנו את המתנה הזאת בכל פעם שאתם מרגישים שהגיע הזמן למחווה כזאת שהיא מעבר למילים.
    • הפלגה שכזאת נותנת לכם זמן פרטי משלכם על הים, כך שלשעה קלה תוכלו להרגיש באי משלכם בכל מקום ולא תצטרכו לדמיין, אלא פשוט תהיו שם וזה מרענן ומחדש ומכניס חיים חדשים לכל זוגיות.
    • אם אין לכם זמן לנסוע לחו"ל או תקציב לחופשה מלאה, הפלגה בזוג היא הדרך הכי טובה לנסוע קצת למקום אחר לגמרי מבלי להתפשר על איכות החוויה והנסיעה. גם הפלגה היא מסע יפה לעבר השקיעה שחולמים עליה בזוג.

    שייט זוגי רומנטי עם חברת שייט אשדוד

    חברת שייט אשדוד מנוסה ביצירת חוויות נעימות בזוג ולכן מציעה לכם שייט רומנטי בכל יום בשנה. לא צריך לחכות לרגע המתאים של הצעת נישואין בלבד ולא לחג האהבה. רומנטיקה היא עניין של תחזוקה יומית וכדאי כמה שיותר ממנה. אתם יכולים להביא אתכם סל פיקניק משובח או להניח לצוות הספינה לדאוג לכך בשבילכם וזאת תהיה הפלגה שתזכרו לעולם בחיבה ובשמחה.

    שייט רומני ביאכטה מפנקת

    במידה ואתם חוגגים יום נישואין, מעוניינים להציע נישואין לבת הסוג שלכם או להפתיע במתנת יום הולדת מקורית, שייט רומנטי הוא התשובה המשולמת. שייט רומנטי ביאכטה מעוצבת ומאובזרת היטב, מהווה בילוי ייחודי המספק חוויה בלתי נשכחת, מרגשת וייחודית. אתם נהנים מנופים קסומים של מים ושמים פתוחים, רוח נעימה ושמש מלטפת וכל זאת כאשר סקיפר מנוסה ומקצועי משיט את הספינה בצורה בטוחה. נוסף על הים הפתוח והנופים המרהיבים, השייט כולל תנאים מפנקים: מנות גורמה, משקאות חמים, קרים ואלכוהוליים בהתאם להעדפותיכם, מיטות שיזוף, פינות ישיבה רגועות, אפשרות ללינה בנוחות מקסימלית, מוסיקה לפי בחירתכם, מקלחת ושירותים צמודים ועוד שלל הפתעות ואטרקציות. במהלך השייט ניתן ואף מומלץ לשלב פעילויות ספורט ימי מגוונות דוגמת אבובים, דיג, בננה, שחייה מרעננת ועוד. בחברת שייט אשדוד תמצאו מגוון רעיונות רומנטיים.

    שייט רומנטי – שילוב אידאלי בין הרפתקה ופינוק בלתי נשכחים

    שייט רומנטי בחופי ישראל על יאכטה מהווה הרפתקה וחוויה יוצאות דופן. השייט מלא באווירה רומנטית ומרחבים אינסופיים. היאכטה הינה יוקרתית ומעוצבת בסטייל וכל שנותר לכם הוא להתרווח בנוחות וליהנות מלגימת כוס יין או שמפניה משובחים וליהנות משלל מעדנים ומטעמים. היאכטה המתאימה ביותר לשייט רומנטי הינה יאכטה מפרשית קלאסית הנחשבת לחסכונית משום שהיא נעה בעיקר על ידי הרוח וללא צורך בהפעלת המנועים. ביאכטה תמצאו סלון מרווח, מערכת שמע ומולטימדיה מתקדמת, מזרונים ופופים לשכיבה ולשיזוף ועוד. שייט רומנטי סטנדרטי כולל יין, שתייה קלה, שוקולדים ושלל קישוטים ועיטורים בהתאם לאירוע שאתם מציינים. ניתן להזמין ארוחת בוקר ישראלית וארוחת דגים או בשרים. לאורך כל השייט, צוות השירות ימלא אחר כל בקשה וצורך ויעניק לכם יחס אישי באדיבות ובחמימות.

    חוויית בילוי מרגשת באווירה פסטורלית

    שייט ביאכטה מהווה מתנה מושלמת לציון אירוע מיוחד או כחוויית בילוי וכיף מרגשת ושונה שתשבור את השגרה שלכם. חברת שייט אשדוד הינה חברה מובילה ומנוסה המתמחה בפעילויות ספורט ימי והפקת אירועים בלב ים. בין שלל האפשרויות שאנו מציעים לכם: שייט רגוע בספינה גדולה, שייט רומנטי ביאכטה מפוארת ומפנקת, שייט לקבוצות, הפלגות דיג, אבובים, סירות מרוץ ובננות ועוד.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני