ספינה לימי גיבוש

יום גיבוש לעובדים על הספינה

שייט אשדוד רוצים לפנק קצת את העובדים שלכם ? מחפשים מקום לעשות יום גיבוש ? מצאתם! המקום הכי מיוחד ומהנה ליום גיבוש לעובדים הוא על הספינה , ספינת הדגל שלנו – "ישראל 1" , יום גיבוש חוויתי ומפנק שהם לא יוכלו לשכוח אף פעם! שייט מפנק , מוזיקה ברקע , אוכל ושתייה , תמונות עם נוף מושלם מגנטים , ניתן להזמין מסאז'יסטים , לשלב ספורט אקסטרים ימי – בננות ואבובים , בהחלט יום גיבוש ברמה גבוהה ואיכותית. כשעובדי בתי חולים או מפעלים זקוקים כל כך לאוויר צח ונקי אפשר לקבל אותו רק בים , על ספינה , לטעון מצברים ולאגור כוח . שייט בלב ים מעניק תחושה ועומק לנשמה , לפנק עובדים על ספינה בלב ים זה לא עניין של מה בכך , החיבור בין האנשים יוצר אינטראקציה חיובית כאשר ברקע מוזיקה נעימה מלווה בגלים נעימים , אוכל , שתייה וריקודים חלק מאווירה כייפית בסיפון העליון ובסיפון התחתון מסאז'ים מקצועיים מעיקים לגוף שחרור ומגע חלומי . לעוד תמונות ודוגמאות הסתכלו בתחתית העמוד , לעוד פרטים או הזמנות תתקשרו

    מידע נוסף בנושא

    ספינה לימי גיבוש - האירוע המושלם

    די מפתיע שישראלים לא גילו כבר מזמן את האפשרות לשכור ספינה לימי גיבוש, בהתחשב בעובדה שאנחנו מאוד אוהבים להיות כל החבר'ה יחד. בדרך כלל, זה כולל משפחה וחברים, אבל תרבות החברותא עברה גם לחברות הישראליות והיא חלק מהתרבות העסקית הנהוגה כאן. אין פלא שגם החיילים שלנו יוצאים לחופשות גיבוש יחד במקומות כאלה, ולכן זה רק טבעי שחברת שייט אשדוד תרחיב את החיבה הזאת לגיבוש גם להפלגות מהנות לחיזוק תחושת הביחד.

    למה כדאי לנסות ספינה לימי גיבוש?

    • זה נכון לכולם, כולל משפחות וחבורות של חברים ותיקים. אבל הכי חשוב זה להפתיע את החברים לעבודה בפעילות פנאי מהנה שאינה שגרתית. הפלגה על יאכטה איכותית ויוקרתית עם כל מה שנלווה לזה היא בדיוק מה שיכול לשבור את הקרח גם בין חברים לעבודה שלא רגילים לזה. זה נכון בעיקר לחברות הייטק גדולות שבהן יש פחות היכרות עם כל העובדים אבל גם לקבוצות של חברים שרוצים להעמיק את החוויות שלהם.
    • ההפלגה וכל מה שנלווה אליה יכולה לענות על כל תקציב אירוח ואירועים. זאת יכולה להיות הפלגה עם ארוחה משובחת ויקרה, או הפלגה עם קייטרינג משביע ומתאים לחך הישראלי. יש אין ספור אפשרויות של כיבוד שאפשר להביא.
    • מתחם סגור מתאים פחות לפעילויות גיבוש משום שתמיד אפשר לזלוג ממנו אם לא רוצים לשתף פעולה. על הספינה פשוט אין לכם ברירה אחרת תיראו יוצאי דופן ולא אחד מהחבר'ה. הספינה עצמה תגביר אצלכם את החשק ולהשתתף ולכן זוהי עומדת להיות הצלחה גדולה.
    • ההפלגות מתאימות גם להיכרות וגיבוש עם עובדים ושותפים למקצוע מארצות שונות זוהי הזדמנות נהדרת לכל מי שרוצה להכיר להם את התרבות העסקית החמימה של הישראלים, כי זה מסביר המון על היצירתיות המפורסמת שלנו.

    להתגבש עם מקצוענים

    חברת שייט אשדוד מציעה רמה של מקצועיות ומצוינות בארגון פעילויות גיבוש לכל מטרה ולכל קבוצת אנשים. ספינה לימי גיבוש מתאימה לכל אחד והסגנון שלו ולכל ארגון והתקציב שלו. המשותף לכולם הוא ההנאה מפעילויות ימיות שיכולות לגלות לכם הרבה מאוד הפתעות נעימות ומשמחות על האנשים שאתם עובדים אתם וסומכים עליהם לצדכם.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני