איך לארגן מסיבת יום הולדת ביאכטה ?

יום הולדת יש רק פעם בשנה- יום מיוחד המתרכז בנו, בו אנו נהנים לקבל את תשומת הלב האוהבת מהסביבה ולחגוג עם האנשים הקרובים אלינו. בין אם אתם מתכננים את יום ההולדת של עצמכם או מפתיעים אדם קרוב ביום המיוחד שלו, בוודאי נתקלתם בהתלבטויות רבות בקשר למיקום האירוע. היכן לחגוג יום הולדת? לופט, בר ומועדון הם פתרונות נחמדים, אך עבור מי שמחפש פתרון חוויתי יותר, מרגש יותר ומהנה יותר- יאכטה ביום הולדת, שיוצאת להפלגה חגיגית בחופים הכחולים והקסומים, יכולה להיות הבחירה המושלמת. עבור חובבי הים וההרפתקאות, שייט אשדוד עורכים מסיבות פאר והפלגות מסוגים שונים, שמתאימות ליום הולדת בלתי נשכח.

אילו סוגים של יאכטה ליום הולדת קיימים?

ישנן כמה ספינות שונות המתאימות לשייט החגיגי: סירות יאכטה ליום הולדת מסוג הוריקן והסופה, מתאימות למסיבה של קבוצות קטנות בנות עד 14 חוגגים ולהפלגות זוגיות רומנטיות. אלו המעוניינים לערוך מסיבה רבת משתתפים יכולים לשכור יאכטה ענקית בת 185 מקומות, רחבת ריקודים, סיפון מפואר ושולחנות ישיבה מסודרים.

איך נראית מסיבת יום הולדת ביאכטה?

כל פרט ופרט במסיבת יאכטה ליום הולדת ישדר יוקרה של חופשה חלומית- גוף הספינה יעוטר בצבעוניות בקישוטים ובלונים לכבוד האירוע ושטיח אדום יפרש בכניסה, שולחנות וכיסאות מסוגננים יקושטו בחגיגיות ויתמלאו באוכל משובח ושתייה רבה, הדיג'יי ימלא את רחבת הריקודים בשירים שמחים ומהסיפון היוקרתי תוכלו להנות מיופיו של הים הגדול, לצלם תמונות יפות ולהשתזף בשמש החמימה. תוכלו לשלב בשייט גם מסיבת ריקודים תוססת, קריוקי עם שירים אהובים, תחרויות שתייה ועוד. בנוסף, לספינה תוכלו לחבר מתקני ספורט ימי כמו בננות, אבובים וטילים- ולהנות מספורט אקסטרים מרענן שימלא את השעות המדהימות בעוד המון רגעי שמחה וצחוק.

איזה חוף מומלץ לשייט?

המרינה הכחולה שבחופי העיר אשדוד היא אתר קסום לתצפית פסטורלית על הים הכחול המהפנט ועל המעגן המלא בכלי שייט מגוונים, ולטיול לאורך המפרץ הייחודי. שייט אשדוד הממוקם במעגן, מתמחה בהפלגות חווייתיות מסוגים שונים, מקיימת אירועים יוקרתיים על הגלים ומפעילה מתקני ספורט ימי אתגרי. 

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני