מה מחכה לכם באירוע בת מצווה על יאכטה

כל נערה חולמת על בת מצווה בלתי נשכחת- חגיגה במקום חלומי, עם נוף מדהים ואטרקציות מגניבות, שהיא תהיה במרכזו, מלכת המסיבה. כיום נערות רבות חוגגות במסיבות גרנדיוזיות ומרשימות, כך שלפעמים קשה לארגן מסיבה שתבלוט בין כל שאר האירועים. בת מצווה ביאכטה היא פתרון מצוין לכל נערה שמשתוקקת לבת מצווה יוצאת דופן וחווייתית במיוחד, אליה כל אחד היה רוצה להיות מוזמן. שיט אשדוד מתמחים ביצירת החוויה המושלמת לכל פרטיה, באירוע מרהיב שיגשים את חלומותיה הכמוסים ביותר של כלת הבת מצווה.

למה שווה לחגוג בת מצווה על יאכטה?

לחגיגת בת מצווה על יאכטה יש כמה יתרונות ייחודיים שאין באף אירוע אחר- הים הכחול והיפהפה שפרוש מסביבכם והגלים הנעימים, כלי השיט המודרני והמרהיב, המסיבה התוססת שבתוך היאכטה היוקרתית, התמונות היפות מהאירוע עוצר הנשימה ועוד רגעים רבים, שיכולים לקרות רק על הסיפון של ספינה מסוגננת. זהו ערב שובר שגרה שאינו דומה לאירועים ה"רגילים" והסטנדרטיים, ויספק חוויה בלתי נשכחת לחברים של כלת השמחה ולבני המשפחה בכל הגילאים.

מה מחכה לכם באירוע?

בת מצווה ביאכטה מרשימה כבר מהרגעים הראשונים של האירוע: אנשי הצוות, לבושים במדי חייל הים, מקבלים בפתח את פניהם של האורחים, שיכולים להצטלם איתם למזכרת. היאכטה מצוידת בכל מה שנחוץ לערב מושלם, החל מדיג'יי ורחבת ריקודים ענקית, ועד אוכל מצוין ושתייה מגוונת. מכל רגעי המסיבה, ללא ספק המרשים ביותר הוא כניסת כלת הבת מצווה. סירה נפרדת, היא שטה לכיוון היאכטה, לבושה בשמלה לבנה, כשברקע שיר שבחרה, ועל מסך גדול מוקרן סרטון מרגש. אנשי הצוות מכריזים בחגיגיות על עלייתה לסיפון, היא עולה, עם מיקרופון בידה, לרקע מחיאות הכפיים וזיקוקים, ומבצעת את השיר המרגש.

היכן כדאי להזמין שיט?

המרינה הכחולה באשדוד היא נקודה קסומה העומדת בפני נוף משגע. שיט אשדוד עורך הפלגות מדהימות למטרות שונות מהנקודה, עם מגוון של ספינות וסירות. החברה מתמחה כבר שנים רבות בעריכת אירועים נוצצים על ספינות פאר, ובמטבח עילי המספק מנות מעוררות תיאבון לאורחי המסיבה. 

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני