יאכטה למסיבה

חשבת פעם על השכרת יאכטה למסיבה ? כיום הדבר זה נמצא בהישג יד ובמרחק טלפון אחד. עבורנו הישראלים כל יום הוא סיבה למסיבה, אבל יש ימים שבהם בא לנו להרים מסיבה של ממש. להזמין את כל החברים הטובים, להתפנק באלכוהול איכותי, ליהנות מהמוסיקה האהובה עלינו ברקע ולחגוג אתה חיים. אפשר לעשות זאת במגוון רב של מקומות, אבל אחד המקומות המקוריים והמלהיבים ביותר למסיבה זה יאכטה.

השכרת יאכטה למסיבה לכל מטרה

הספינה שלנו "ישראל 1" תיקח אותך ואת חבריך ללב ים, שם תתחיל המסיבה האמיתית. כשברקע הנוף עוצר הנשימה של הים תוכלו להתחיל לרקוד, לשיר ולחגוג את היום המיוחד שלכם. אם תמיד ראיתם בטלוויזיה חגיגות ראוותניות על ספינות ובא לכם להרגיש כמו בהוליווד, לחגוג בענק עם כל החברים בלב ים כמו העשירון העליון – אנחנו ב"שייט מעל הגלים" נעניק לכם אתה חוויה הזאת. להלן סוגי האירועים אותם תוכלו לקיים על ספינתנו:

  • שייט למשפחות
  • שייט לגמלאים
  • אירועי בר ובת מצווה
  • מסיבות רווקים
  • מסיבות יום הולדת
  • שייט רומנטי לזוגות
  • יום גיבוש לעובדים
  • מסיבות סיום לבתי ספר

את כל זה ניתן לתבל בפעילות אתגרית הכוללת אבובים, בננות ושאר סוגי ספורט ימי.

יאכטה להשכרה למסיבה שלא תשכח

ההנאה באירוע מסוג זה מובטחת,והסיבה לכך פשוטה מאד: קחו את רמת ההנאה שאתם רגילים אליה במקום סטנדרטי, ותוסיפו לה עוד כמה רמות שמגיעות הודות לרקע הנוף עוצר הנשימה של הים, התנועה על גבי הגלים והניחוח הייחודי והמלוח שיש בלב ים. כל אלה מעצימים את החוויה של כל החושים שלנו ויוצרים לנו זיכרון חזק ובלתי נשכח. המטרה שלנו ב"שייט מעל הגלים" היא להפוך את האירוע שלכם למשהו מיוחד. אנו שמים דגש על שירות לבבי והשקעה בפרטים הקטנים כך שלא יחסר לכם דבר. תוכלו להנות מתפריט אוכל מפנק ובר קבלת פנים במידה ותהיו מעוניינים בכך.

השכרת יאכטה למסיבה אפשרית לכל אחד

גם אם חשבתם שמה שראיתם בסרטים שמור רק לחו"ל, דעו כי היום תוכלו לערוך כל אירוע שאתם רוצים גם בהפלגה. השכרת יאכטה למסיבה אפשרית גם בארץ בזכות חברת שיט אשדוד, חברה שמנוסה כבר שנים בעריכת מסיבות ואירועים והפלגות לכל מטרה. אתם יכולים כעת להגשים את החלום שלכם לערוך אירוע יוצא דופן ומיוחד במינו כדי להפתיע את בת הזוג, את המשפחה ואת החברים, או לערוך אירוע חברה שלא יישכח מהר בזכות ההרפתקה הנפלאה.

השכרת יאכטה למסיבה מציעה לכם רק יתרונות

אם חששתם להיות יוצאי דופן ולא הייתם בטוחים שאתם בוחרים נכון, להלן כמה  יתרונות וסיבות מצוינות לבחור דווקא בעריכת אירוע על סיפון ספינה:

  • הספינה בטיחותית לגמרי, מצוידת בכל המתקנים ובכל הציוד שנחוץ למסיבה, וכל מה שנותר לעשות הוא לבחור את האירוע ולהכין רשימה ואנשי הספינה והספקים כבר ידאגו להביא אליה כל מה שנחוץ לכם.
  • זה נפלא להיות מקוריים ואותנטיים. אם זו החוויה שאתם רוצים, תגלו שאין עוד הרבה אנשים שבוחרים צורה מקורית לערוך מסיבה, והמסיבה שלכם תהיה יוצאת דופן מאוד לטובה. אתם לא צריכים לחשוש מכך שאתם הראשונים משום שמסיבות כאלה נערכות בהצלחה כבר שנים בארץ ובעולם.
  • אוויר צח ונוף נפלא זה בדיוק מה שצריך לכל מסיבה כדי ליצור אווירה נהדרת ודינמיקה מצוינת בין המוזמנים. הים הגדול שובר קרח מושלם ומגביר את השמחה ואת התחושה של מסיבת כיף.
  • אין הגבלות על רעש או ריקודים עד אמצע הלילה. זהו המקום המושלם לחגוג בלי הגבלת שעות וללא הפרעה לשכנים. אתם יכולים לארגן פעילות מיוחדת למסיבה שלכם וגם זה יתקבל בברכה.

השכרת יאכטה למסיבה מטורפת

ניסיון רב בעריכת מסיבות על יאכטה

חברת שיט אשדוד מנוסה כבר שנים בעריכת אירועים בים, ולכן יכולה לייעץ לכם בדיוק מה לעשות ולארגן את האירוע המושלם. השכרת יאכטה למסיבה יכולה להיות המסיבה הכי טובה אי פעם שערכתם, וכולם יזכרו את החוויה הזאת וללא ספק ינסו לחקות אתכם. זכרו שאתם הייתם הראשונים לקחת את החבורה השמחה שלכם ללב ים למסיבה בלתי נשכחת על הגלים.

 

מסיבת הפתעה בים - המסיבה המושלמת

 

במידה ואתם מחפשים אחר לוקיישן ייחודי לקיום אירוע, חגיגה וכל סוג של שמחה, הרי שהאפשרות של השכרת יאכטה למסיבה מהווה פתרון מושלם ואידאלי עבורכם. עבור רבים מהישראלים, בכל יום יש סיבה למסיבה והרצון לשנות, לגוון ולהיות מקוריים מביא אותנו לנסות ולמצוא רעיונות חדשים. יאכטה למסיבות תהפוך את האירוע והחגיגה שלכם למיוחדים וזאת כאשר הים הפתוח סביבכם, השמים הפתוחים מעל, קרני השמש והרוח הנעימה מלטפות אתכם ואתם נהנים ממוסיקה טובה, אוכל מצוין, מגוון משקאות ושלל פעילויות, אטרקציות, הפתעות ופינוקים. חברת שייט אשדוד תדאג לכם למסיבה בלתי נשכחת.

יאכטה למסיבה לאירוע של פעם בחיים

ללא ספק, מסיבה ביאכטה תהפוך למוקד משיכה ואת החגיגה שלכם לבלתי נשכחת. היאכטה מתאימה לארגון, הפקה וקיום של מגוון אירועים בהם: שייט למשפחות, שייט לקבוצות גמלאים, ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, אירועי בר ובת מצווה, שייט לזוגות רומנטיים, ימי גיבוש וכיף לעובדים ועוד. במסיבה ניתן לשלב מגוון פעילויות ספורט ימי בהן: אבובים, בננות ועוד. ההנאה שתוכלו להפיק ממסיבה על יאכטה תהיה כפולה ומכופלת ביחס למסיבות סטנדרטיות להן אתם רגילים.

    מידע נוסף בנושא

    יאכטה להשכרה למסיבות

    הסיבה למסיבה היא משנית בלבד כאשר מוצאים את המקום האולטימטיבי לערוך אותה. יאכטה למסיבה היא המקום הכי מוצלח שאתם יכולים לחשוב עליו לערוך מסיבה לכל מטרה. חברת שייט אשדוד מתמחה בעריכת מסיבות שאתם יכולים ליהנות מהן בכל גיל, בכל תקציב, בכל קבוצת אנשים, לכל מטרה. המסיבות מלאות אווירה טובה, כיף ושמחה, מוזיקה מצוינת, ריקודים ושתייה, וכל זה באוויר הפתוח והנוף המרענן של הים התיכון שאף אחד לא נשאר אדיש מולו.

    למה לשכור יאכטה למסיבה?

    • לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן זהו הדבר החשוב ביותר שיכול להיות. אם אתם בוחרים את הסיפון של היאכטה היוקרתית בים התיכון לערוך עליו את המסיבה שלכם – כבר השגתם חצי הצלחה של האירוע. למה לוותר על יתרון כזה שיקפיץ את המסיבה שלכם כמה דרגות כבר מההתחלה?
    • מיקום שלא נותן לאף אחד לעזוב ככה סתם באמצע, אז למה לא להישאר ולהשתלב באווירה? אנחנו מכירים את זה שתמיד יש כמה שיושבים בצד ולא מוצאים את עצמם, אבל יאכטה תגרום להם כבר להשתלב בכל מקרה בדינמיקה המוצלחת כי הם כבר שם ואם כבר – אז כבר. ההנאה מובטחת.
    • פרטיות מוחלט לכל מסיבה, בין אם היא מסיבה עסקית או מסיבה פרטית מאוד. אתם יכולים לזכות בכל הדיסקרטיות שנחוצה לכם ולהזמין רק מי שחשוב לכם. לא יהיו אורחים לא קרואים ולכן יש לכם שליטה מוחלטת ברשימת המוזמנים שלכם. כך, נמנעת אי נעימות ולא צריך גם סלקטורים.
    • כל קייטרינג שתזמינו יהיה טעים יותר על יאכטה כזאת, ואם מצטרף לזה בר איכותי ומשובח ההצלחה שלכם מובטחת. זה ממש כמו שרואים בסרטים וחלק מההנאה היא החוויה המושלמת שאנחנו רוצים לעצמנו כמו שם.

    יאכטות להשכרה למסיבות מוצלחות – שייט באשדוד

    הניסיון העשיר של חברת שייט אשדוד מבטיח לכם הצלחה מושלמת במסיבה. כשאתם רוצים להבטיח זאת, יאכטה למסיבה היא הבחירה הנכונה בכל פעם. המבחר הגדול של האפשרויות שעומדות לפניכם מבטיח לכם שכל טעם וכל סגנון יקבלו מענה הולם ותצליחו להרים את מסיבת חייכם על היאכטה. תנו לצוות להוביל אתכם לחגיגה אמיתית על הים התיכון לשביעות רצון האורחים שלכם.

     

    השכרת יאכטה למסיבה בים

    בחיים האלה יש לנו כל כך הרבה סיבות לחגוג שאנחנו כבר לא מוכנים להגביל את עצמנו רק לתאריכים רשמיים. מסיבה בים היא הדרך הטובה ביותר ליהנות מהחיים ומכל החגיגות שאנחנו רוצים לחגוג, בצורה מקורית. חברת שייט אשדוד יכולה להציע לכם אין ספור דרכים לחגוג בים עם החברים והמשפחות שלכם ואפילו עם עובדי החברה. זה יכול להיות בהפלגה או בפעילות ימית כלשהי, ובסופו של דבר תרגישו שמדובר בחוויה נפלאה שחווים אחת לתקופה.

     

    למה דווקא לערוך מסיבה בים?

    • גם החוף וגם המים מציעים לאנשים אין ספור אפשרויות של מסיבות ושל פעילויות לאנשי שרוצים לחגוג שם. אתם יכולים להקים אוהל על החוף ולצאת לפעילויות אתגריות ימיות, ואתם יכולים לצאת להפלגה בים ושם ליהנות מדייג או משאר הפעילויות שעושים בלב הים.
    • יש בים משהו שעוזר לאנשים ליהנות כמו ילדים קטנים ולרצות לעשות כמה שיותר כדי לחגוג. פעילויות בים מתאימות לכולם כדי לשחרר אותם ולגבש אותם לפעילות כיפית ושמחה באמת. אתם יכולים לכנס את בני המשפחה הקרובה והרחוקה, לחגוג עם עובדי חברה ביום כיף נפלא שיגלה לכם עם מי אתם עובדים באמת, ואתם יכולים לחגוג אירועים שמחים ורשמיים כמו חתונה או יום נישואין, ואפילו השקות וימים רשמיים של החברה.
    • הים מאפשר לכם פרטיות יחד עם שטח גדול שבו אפשר לעשות הכל. זה לא משנה אם יוצאים לשיט על יאכטה או שחוגגים עם החוף ובפעילויות ימיות, אתם יכולים לחגוג מבלי שיפריעו לכם כמו במועדון או מסעדה, ולהיות רק עם האנשים שלכם.
    • פעילות כזאת בים יכולה להתאים לכל תקציב ולכל טעם. אפשר לחגוג בצורה אלגנטית וקלאסית או צעירה ותוססת ופרועה. הכל אפשרי במסיבה כזאת.

    מסיבות בחוף הים זה הכי משחרר

    כשחוגגים רוצים להשתחרר כמה שיותר. מסיבה בים היא הדרך הטובה ביותר לחגוג עם אנשים שאוהבים ומסיבות שרוצים לזכור לכל החיים. חברת שייט אשדוד מתמחה בעריכת אירועים ומסיבות נפלאות בכל תקציב ולפי כל טעם וסגנון. אתם יכולים לבוא עם הרעיונות שלכם ולהוסיף השראה מהניסיון של אנשי החברה וליהנות מהסירות היוקרתיות והאיכותיות שלה לכל מטרה.

    יתרונות השכרת יאכטה למסיבה

    שירותי השכרת יאכטה למסיבה ניתנים על ידי חברות מקצועיות, מובילות ומנוסות המתמחות בתחום הספורט הימי והפקת אירועים בלב ים. צוות אנשי המקצוע המומחים שלנו יעניק לכם ליווי ושירות צמודים ואיכותיים ומענה מלא לכל בקשה וצורך אישיים תוך התייחסות לכל פרט מגדול ועד קטן. היתרונות והאפשרויות בהשכרת יאכטה למסיבה הינם רבים ומגוונים:

    • ספינה בטיחותית המצוידת בכל הציוד והמתקנים הדרושים על מנת להפוך את האירוע שלכם לייחודי ובלתי נשכח.
    • מסיבה מקורית ואותנטית שתותיר זיכרונות נעימים.
    • נוף מרהיב, אוויר צח, אווירה ודינמיקה נהדרות שיהפכו את השמחה שלכם ליום כיף מושלם.
    • פרטיות וחופש מלאים.

    אירועים ומסיבות בלב ים – חגיגה ללא גבולות!

    חברת שייט אשדוד הינה חברה מובילה, מנוסה ומקצועית המציעה מגוון פעילויות ספורט ימי, אטרקציות והפעלות בהן: שייט רגוע בספינה גדולה, השכרת יאכטה למסיבה, שייט בסירת טורנדו אקסטרים, בננות, אבובים, ימי גיבוש, אירועים ומסיבות בלב ים, חתונות, ימי הולדת ועוד. אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה, בקשה והשמנה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ביחס אישי וברמת מחירים אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני